2011. augusztus 30., kedd

Essence akciók

Hahó Csajok!
Sok oldalon láttam már,hogy ki miket szerzett be az Essence 299.-es akcióiból,így az első bejegyzésem,nekem is erről fog szólni,mert aktuális!
Két részletben szereztem be,de szerencsére sikerült minden! Hatvanban vásároltam őket a Rossmannból és a Müllerből,és még volt is választék,nem volt lerabolva a polc (szerencsémre :) )


 

Megvettem a black mania-ból a fekete szemceruzát és Anyukámnak a tust,ami nagyon tetszett,hiszen nem puha az ecsete,hanem kicsit keményebb,szerintem ezzel jobban fog tudni dolgozni,persze majd kölcsönkérem és letesztelem én is:)
A szemceruzát már kipróbáltam,egy nagyon meleg napon,sajnos siettem így alap nélkül tettem fel,vesztemre,ugyanis leizzadtam és boxos (fekete lett a szemem alja) kinézetem lett,többször is szólt Anyukám,hogy törölgessem,de tanultam a hibából és máskor alapot is fogok használni:)


Vettem 2 quattro szemhéjpúdert is,a 04.es oh-so-cute árnyalatot, és a 02.es chic-ify.t! Ezeket már régebben kiszemeltem,örülök,hogy még volt a polcokon:)
Mivel alapozót nagyon ritkán használok (inkább púdert,mivel eléggé zsírosít az alapozó) megvettem a 8.as kódú soft honey mattosító púdert,nagy reményeket fűzök hozzá,mivel pont a mattosításra van szükségem,és ezzel együtt a kosaramba is dobtam a pirosító ecsetet is,azt gondolom,hogy ennyire fantasztikus ecsetet 300.-ért nem lehet otthagyni:)

Megvettem még a dúsító szempillaspirált, ez az első essence szempillaspirálom, ugyanis a maybelline.re esküszöm,de kipróbáltam és pozitívan kellett,hogy csalódjak,tehát ez is jó vásár volt:) szerencsére ;)


És végül beszereztem még 195.- ért a pocket beauty.s kézkrémet is,mert imádom az illatát és hogy gyorsan beszívódik! Valamint pumpás kiszerelése is nagyon praktikus. És trükk: ha elfogy újra is tölthetem,mivel lecsavarós a teteje! Éljeeeen:)

Tehát ezeket vásároltam,összesen a két helyen: 2590.-ot fizettem:)
A szempillaspirálért bocsi, a forgatásra még nem jöttem rá:)
Ti miket vásároltatok a kifutó termékekből??
Vidám napot nektek:) Ivcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése