2011. augusztus 31., szerda

Mánia

Halihóóó!


A nyár megfertőzött...minden tavasz végén kezdődött,amikor megláttam egy nagyon cuki biciklis órát az egyik üzletben. Magamban gyorsan elvetettem az ötletet, nem gondoltam magam órás lánynak:) de nem hagyott nyugodni,tehát visszamentem pár nap múlva és megvettem,azóta tovább fokoztam! Ez itt az eredmény 3 hónap alatt:

Hiányzik még alapszíneimből a barna,de kinéztem már egy olyat is,annak egy fekete cica van az óralapjában,hihetetlen édi:) Tehát az elkövetkezendő vásárláskor haza is hozom:) És nem felejtem el megmutatni Nektek!

Ám ezzel még nincs vége, mivel túl sokszor nézelődtem,sok gyönyörűséget találtam. De legjobban a gyűrűk tetszettek meg,tehát ebből is lett egy kisebb készletem:)
  Itt a legkülönlegesebb gyűrűm balról a 3. mivel Anyukám készítette! Ugye milyen ügyes?!

És hogy miben tárolom őket?
Ez is egy mánia,imádom a hercegnős kütyüket,bár ebből nem vagyok gyűjtő,de ha ajándékba kapom,repesek az örömtől :)


Ezeket a bizsukat Egerben a Rossmann melletti bizsuboltban szereztem be,két aranybánya egy helyen:)
Ez a két mániám van mostanában,remélem bővül még a készletem:)
Ti hol szoktatok ilyesmiket vásárolni? Mit gyűjtötök?
Napsütéses utolsó nyári napot Nektek! Ivcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése