2011. december 18., vasárnap

1.

Sziasztook!

Az utolsó vasárnaaaaap:) Egy hét és karácsoooony:)

Jajj annyira boldog vagyok,imádom a karácsonyt!
Tehát aranyvasárnap reggelén köszöntelek Titeket kedves olvasóim:)

A mai nap arany sminket készítettem,ami azért is jó,mert megyek segíteni felszolgálni mamikám kérésére,tehát nem hiába lett szép a sminkem:)
De a nagy rohanás miatt,előre is elnézést kérek a képekért :$




Plusz igértem,hogy lefotózom Nektek a karácsonyi dekort:
A világítós sarok:
Karácsonyi fahéj-narancs illat egész nap a lakásban <3

A konyhai csillárunk:

És az ablakaink,ahol ilyen angyalkák és karácsonyi díszek dobják fel a hangulatot:)

Remélem,hogy Ti is ennyire készültök a karácsonyra?!
Mi lesz nálatok a mai ebéd?:)

puszóóó

1 megjegyzés:

  1. jajj én is annyira Karácsony lázban égek már :$ én is terveztem mára karácsonyi sminket, de vannak más bejegyzések a tarsolyomban :D így holnapra marad szerintem :)

    VálaszTörlés