2011. december 29., csütörtök

Karácsonyi sminkeim

Sziasztok!

Remélem Nektek is annyira jól telt a karácsony,mint nekem! Rengeteg ajándékot kaptam,ami sminkkel kapcsolatos azt természetesen meg is mutatom,de arra még várnotok kell,hogy megérkezzen az új fényképezőm,amivel megörökítem őket:)

Addig is itt van pár kép a karácsonyi sminkemből,mivel 24.én és 25.én is ünnepeltünk,kiöltőzősen,ezért ezeket megörökítettem:)


Közelebbi nem készült,ne hari,de annyi mindenre kellett figyelni:)

És még két személyesebb képet szeretnék Nektek mutatni,nem szoktam szerintem túl személyes lenni:) de most mégis csak karácsony volt:)
Egyik Anyukámmal:) akit a világon a legjobban imádok:

Háttérben a cuki karácsonyfánk:)
A másik a drága Mamikánkkal,és az unokatesóimmal:)

Igen,igen,lassan én vagyok a legkisebb,de mégis én vagyok a legidősebb;)

Remélem nem baj,hogy megmutattam:)

Puszi Nektek:)

4 megjegyzés:

  1. Sziaaaa, nagyon csini voltál :) és az ezüstös/kékes smink nagyon jól áll *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól esik Csajszik,köszi:)

    VálaszTörlés
  3. nekem is tetszik, tudtsz nina dobreves sminket?

    VálaszTörlés