2012. január 1., vasárnap

B.Ú.É.K!

Sziasztok Csajszik!

Nagyon boldog,sikeres,sminkes,szépséges 2012-őt kívánok Nektek!
Köszönöm,mind a 60olvasómnak a támogatást és hogy a követőim lettetek,remélem ez a szám 2012végére meg is duplázódik:)

Kívánom,hogy amit tervként tűztetek ki az kivétel nélkül megvalósuljon,kívánom,hogy legyen erőtök minden előttetek álló feladathzo:)

És még valami...megfertőződtem...
2 nap alatt 1évad..lehet túlzásba vittem,de nem lehet kikapcsolni! Totál be "pletykacicásodtam":) Imádom a szövődményeket meg a szövegeket is benne,meg hát a pasikat is ;)
És sok mindenre rá is ébresztett,tehát ha nem kezdtétek még el kezdjétek,de csak ha soksok szabadidőtök van...különben...én szóltam:)
Ti néztétek ezt a sorozatot? :)
Volt újévi fogadalmatok?

xoxo: Ivcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése