2012. január 15., vasárnap

Balea színeztt hidratáló krém-teszt

Sziasztok!

Petraaa kérésére (aminek nagyon örültem) leteszteltem Nektek a Balea színezett hidratálóját!

A célom amikor a terméket megvettem az volt,hogy egy egyenletes bőrfelületet kapjak amire jól lehet dolgozni és ami egy kis színt ad az arcomnak,de olyat ami természetes! Ezért a múltkori shoppingolásomkor hazahoztam 1000.-ért ezt a terméket! A dobozon feltűntették,hogy natúr árnyalat,gondoltam nem lőhetek mellé,legalább lesz egy arckrémem:)

A termék 50ml,mint a legtöbb arckrém manapság és nagyon tetszett,hogy le volt zárva,mivel így tuti senki nem próbálgatta a boltban:)

A terméket másnap egyből leteszteltem,de valamiért a képek nem adták vissza azt amit a tükörben láttam,kicsit el is keseredtem,hogy tuti csak beképzelem,hogy jó ez a termék,aztán ma mégegyszer nekiültem és láss csodát, láttam amit a tükörben:)
Mutatom a képeket:)


A termék színe ilyen nugát.os vagy nem is tudom,mint egy kamu nutella,ilyen mogyoróvajas színhez tudnám hasonlítani. Az illata sima krém illat:)

Bepöttyöztem az arcom...

És eldolgoztam...és szinte itt semmit nem látni,pedig fotóztam jobbról-balról, vaku nélkül-vakuval,de semmi...



Pedig láttam,hogy volt egy kis színem,de a képeken nem tudtam visszahozni. Hát levontam a következtetést,hogy nem is olyan jó,de azért el fogom használni,mert kiegyenlítette a bőröm,és a krém jól beszívódott és olyan puha volt tőle az arcom:)
Aztán ma készítettem egy sminket és újra megpróbáltam:)

vaku nélküli a kép:)
Végre látszik ami élőben is,adott egy kis színt az arcomnak:) juhúúúú,sikerült!

Összességében most úgy érzem 1000.-ot megért,amiért én vettem megfelel,természetes,nincs az a vastag érzés az arcomon,a krém jól hidratál,tehát nem bántam meg!

Mindenki nézze meg a képeket,ha ilyen hatást szeretnétek elérni,akkor mindenképp ajánlom,ha egy erősebb fedést-színt szeretnétek akkor nézzetek szét a BB krémek tárházában,vagy akkor már vásároljatok rendes alapozót:)

Remélem segített a poszt! És Petrának is tudtam segíteni:)

Szép napot Nektek,pusziii

4 megjegyzés:

  1. Én még nem is halottam a Balea színezet hidratáló krémjéről, szóval nekem hasznos volt a poszt, lehet hogy kipróbálom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kitti:) Én mikor nézelődtem,hogy milyen kellene venni,akkor találtam egy pár képet,de annak teljesen más volt a csomagolása,meg is illetődtem először a Dm-ben,hogy nincs:) De aztán rátaláltam,tehát én sem régóta tudom,de végül is örülök,hogy megtaláltam:) A vizsgáidhoz még kitartás,mindjárt vége:) Örülök,hogy tetszett a poszt,és várom azért a te teszted is ha beszerzed!

      Törlés