2012. január 25., szerda

Saját körmök:)

Sziasztok!

A legutóbbi körmöm sima gél-lakkos manikűr volt,de már három hete, ezért úgy döntöttem,hogy az üresjáratos két hétben magamnak manikűrözök, hogy megmutathassam Nektek!
Miután lereszeltem a színt, az életem meguntam:S Így csak egy piros színt kapott:)

Ezt a Rimmel lakkot még a nyár elején vettem, úgy emlékszem 400.- körül lehetett (lehetetlen lett volna otthagyni) :)

Tehát a következő két hétben jövök egy pár körmös poszttal,báár csodát ne várjatok mert eléggé ügyetlen ilyenhez a kezem:(

A körmeim állapotával egyébként nincs baj,nem lemezesedik vagy töredezett meg,egyedül a gyengeség az egyetlen hibája,szerencsére:)

Legyen szép napotok! Puszi

5 megjegyzés:

  1. De furi tőled saját köröm :D viszont szépek a körmeid:)

    VálaszTörlés
  2. szép körmeid vannak :) ilyenre reszeled, vagy ilyenre nő? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) Zselével megerősített körmeim vannak,mandulára reszelve,ez épp leszedés után készült:) De amíg saját körmeim voltak is mindig mandulára reszeltem:) sajna nem így nő:(

      Törlés