2012. január 11., szerda

Sunfleur- újratöltve:)

Halihóóó:)

Ma ismét a Sunfleur márkáról lesz szó! Ugyanis a Facebook oldalukon lévő felhívásra,miszerint bloggerinák tesztelhetik termékeiket én is jelentkeztem!

A márkáról már írtam Nektek itt,mert már akkor beleszerettem a csoki pakolásba:)
És azóta is óriási lángolás van közöttünk:)
Ezért is volt már róla szó,kétszer is:
http://ivcsibeauty.blogspot.com/2011/10/gondolkozz-es-cselekedj.html
http://ivcsibeauty.blogspot.com/2012/01/pofi-wellnessitthon.html

Ezért nagyon örültem mikor Andi felajánlott,hogy a cég két terméket is küld tesztelésre:)
Nehéz volt a választás,sok bloggerina csomagját láttam már (én tuti egynek a csokit választottam volna) ezért igyekeztem olyat,amit még nem sok mindenkinél láttam,és ami számomra hasznos:)
Ezért esett rájuk a választásom:
Zsíros bőrre,juhúú:) Fahéj kivonattal=tuti jó illatú

Korpás hajra,nálam telitalálat,nem bírja a hajkoronám a telet:S
Ha mindkét termék hasonlít a csokipakoláshoz,akkor nálam betalálnak:) A tesztelést kezdem,és igyekszem a véleményem megosztani veletek:)

A termékeket egyébként Rossmann és Müller drogériákban,és a legtöbb patikában megtaláljátok:)

És ne felejtsétek el lájkolni a Facebook oldalt,mivel folyamatosan frissülő tartalommal, és nyereményjátékokkal találkozhattok:)

2 megjegyzés:

  1. tegnap meg szerettem volna venni a csokisat, de basszus 900 Ft.- volt :S megvárom míg hátha olcsóbb lesz :(

    VálaszTörlés
  2. Az nagyon durva,mert Müllerben és 700körül láttam:S Pedig nálam az hatalmas szerelem:)

    VálaszTörlés