2012. január 22., vasárnap

Essence 299.-:)

Sziasztook:)

Biztosan sok helyen olvastatok már az essence 299.-os akcióival,én tegnap Egerben szereztem be,majdnem mindenből teli volt még a polc,gyanús,hogy reggel pakolták ki:) És megérkeztek a sütis kézkrémek,már van is kedvencem,de majd ezt egy külön posztban:)

A kérdés a következő: smink legyen az új termékekből vagy swatch-ok?

Úgy voltam vele,most elhozom azokat amiket terveztem,aztán majd lesz 99.-es akció akkor pedig azokat amiket éppen megpillantok (és nem tudok ellenállni) ;)

Ti miket fogtok beszerezni?

Szép vasárnapot kívánok Nektek! puszi:Ivcsi

11 megjegyzés:

  1. a piros szemhéjpúdert én is meg akarom venni és a két pirosítót. A szemhéjpúdert te is pirosítónak akarod használni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem,azért vettem a két pirosítót,hogy legyen tartalék,mert mostanában vettem még másik kettőt is,a szemhéjpúder színe varázslatos,a szememen fogom viselni,azonnal ahogy megérkezik a jó idő:)

      Törlés
  2. jó dolgokat vettél, én csak holnap délután tudok elmenni remélem addigra nem fosztják ki teljesen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha mégsem találsz valamit, akkor hétvége körül megyek újabb körútra szívesen megnézem Neked,ha lesz olyan ami szíved vágya:) de sok sikert,és kivi vok miket vettél,várom:)

      Törlés
  3. Én csak holnap tudok menni, remélem Pesten addig még marad valami.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizti lesz még sok minden,de ha nem akkor írj nyugodtan,és Neked is szívesen szétnézek:) Jó vásárlást!

      Törlés
  4. Jó dolgokat vettél. A pirosító és a rózsaszín szemhéjpúder nekem is megvan már régebb óta, nagyon jó mind a kettő. A csokis kézkrémet én is beszerzem kedden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A csokis kézkrém nekem elsőre nem volt meggyőző,de ma barátok lettünk:) holnap teszek ki róla bejegyzést,háátha megkívánsz egy másikat is ;) Várom majd a te haul-os bejegyzésed:)

      Törlés
  5. Én holnap megyek nézelődni:) yupppí

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thündérke,félig csukott szemmel kell menni a pultok előtt:) De várom a haul-os bejegyzést,persze csak ha lesz erőd/kedved megírni:)

      Törlés