2012. január 23., hétfő

Sunfleur hajszesz-teszt:)

Hahóó!

Ma egy teszttel készültem Nektek! A Sunfleur cégről már többször olvashattatok a blogomon,teszteltem is már a tisztító bőrradírt,most pedig a másik választott termékemet hoztam Nektek:)

A termék 250ml, ajánlott fogyasztói ár: 679.-  Megtaláljátok őket Müllerekben,Rossmannokban,és több patikában is.

A hajszesz "öntőkéje" szűkített,hogy ne zúduljon az összes rögtön a vattapamacsra:

Láthatjátok,hogy nagyon kicsi sárgás színe van,az illata igazán erőteljes gyógynövényes (én kifejezetten imádom) de miután bedörzsöltük elillan,beszívódik,tehát nincs tőle fejfájásom!

A terméket vizes és száraz hajra egyaránt heti 2-3 alkalommal használhatjuk. Én ezt meg is tettem az utóbbi két hétben. Tudni kell,hogy télen az ember fejbőre pillanatok alatt megfázik,úgy,hogy észre sem vesszük,na nálam ez mindig előfordul (pedig nyáron olyan szép)!
Ennek örömére idén is küzdök a korpásodással,főként a homlokom tövében és a fejtetőn:S
A hajszesz használata közbeni tapasztalataim:
-Nincs viszkető érzésem 2 nap után (pedig eddig volt)
-Nem zsírosítja jobban el a hajtöveimet a szesz,de nem is szárítja még jobban
-A korpa nem tűnt el,de látszólagosan csökkent,ami jó jel:)

Tehát kezdek reménykedni,hogy megszabadulunk egymástól végre valahára:)

A további eredményeimről vagy a végkifejlett állapotról két két múlva ismét írok:)
Addig is ha vaciláltok szerintem vegyétek meg:)
 De mindenképpen úgy álljatok a dologhoz,hogy két nap után nem lesz csoda, tartós eredményeket idővel tudunk elérni,legyen szó bármilyen termékről:)

Sok sikert a projekthez:)
xoxo

2 megjegyzés:

  1. Szia! Engem az erdekelne, ha szaraz hajamra hasznalok egy hajszeszt pl ket hajmosas kozott az zsirositja?? Illetve hogyan alkalmazzam?? Te a vattapamaccsal utogeed a hajadba vagy hogy??

    VálaszTörlés
  2. Szia! Engem az erdekelne, ha szaraz hajamra hasznalok egy hajszeszt pl ket hajmosas kozott az zsirositja?? Illetve hogyan alkalmazzam?? Te a vattapamaccsal utogeed a hajadba vagy hogy??

    VálaszTörlés