2012. január 30., hétfő

I love vatera!

Sziasztok:)

Nem vagyok nagy vaterás, de annyi mindenkinél láttam a 88-as palettát,hogy eszembe jutott szétnézek:) Annyi dologra bukkantam,hogy jajj,de aztán visszatértem és megtaláltam a legmegfelelőbbet:) Nem mertem külföldről érkezőt bevállalni,de szerencsémre volt egy magyar is közöttük,hétfőn utaltam,csütörtökön már a kezemben volt a paletta:) Tuti nem eredeti Coastal,de nekem így is megérte,és nagyon boldog lettem tőle:) Még együtt vele érkezett egy ecsetkészlet is ami MAC hamisítvány:) Mellesleg ecsetdilemmában küzdök,mivel szeretnék valami jót,de nem huszonezreset:S SEGÍTSÉÉG:) Nektek milyen ecsetkészletetek van?


Tehát a cukiságok:




Azért méretbeli különbségek vannak,de piciny kezeimnek ezek is megfelelnek,a legkisebb az új ecset,mellette az essence ecsete és a legnagyobb egy douglas ecset:)

Tehát nagyon boldog lettem,hogy van egy ilyen palettám,és tesztként csináltam is itthon egy tök egyszerű lila-szürke sminket:)

Mellesleg a színek élőben nem ilyenek:( Egyszerűen lehetetlen jól lefotózni:(:(:(







Nektek megvan ez a paletta? Melyik színeket használjátok legtöbbször?

Puszipuszi:Ivcsi

5 megjegyzés:

  1. Hú micsoda színek, tök szuper ez a paletta! Az ecsetekkel nekem is bajom van, volt egy készletem, de elég gyenge minőség volt, mert széthullott a szőr belőlük!:(

    VálaszTörlés
  2. Köszi lányok:) Ebből nem hullik,de mégis szeretnék valami jobbat:)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a paletta. Nekem L.A. Makeup ecsetkészletem van, és imádnám, ha nem hullana :( Pedig annyira jó az ecsetekkel sminkelni. :/

    VálaszTörlés
  4. én régóta gondolkozom az elf ecseteiből rendelni, azt mondják az árukhoz képest, nagyon jó minőségűek..

    VálaszTörlés