2012. január 7., szombat

Arcok

Sziasztok!

Gondoltam az új év elején készítek néhány posztot,olyan magamat kicsit jobban megmutató jellegűeket! Ezek előtt nem töltöttem ki TAG-eket,nem mutattam nektek milliónyi fotót magamról!
Nem kell aggódni,most se fogok,csak néhányat,és igyekszem olyan TAG-eket kitölteni amitől jobban megismerhettek!
De természetesen olyan kérdésekre is szívesen válaszolok ami érdekel Titeket!

Elsőként úgy gondoltam megmutatok Nektek néhány régebbi sminkes arcom!
Igaziból a gimiben sem voltam még nagy sminkelő,az első igazi sminkem a végzős bálra készült,addig csak fekete szemcerka-szempillaspirál volt amit használtam!

Tehát túl régi sminkes fotókat nem tudok mutatni:) De itt van néhány "fiatalabb" arcom:)




Hűűű,a szemöldököm a két középső képen véészesen gáz:S

Na én így kezdtem:)

Ti mikor kezdtetek sminkelni?)

pusziii

5 megjegyzés:

  1. Régebben is akartam, de a szüleim kb 1 éve engedik. Szerintem nagyon szép és természetes vagy a képeken. :)

    VálaszTörlés
  2. az utolsó előtti a kedvencem :$

    VálaszTörlés
  3. Mona! Mennyi idős vagy? köszönöm,nem is szeretek túl "mű" lenni :$
    Thündérke? Itt miért nem látni a kommented?:(

    VálaszTörlés
  4. Nagyon hasonlítotok a tesóddal!:)

    VálaszTörlés
  5. Schnappy-édi vagy:) ő az unokaöcsém,és imádom:) Anyukáink tesók:)

    VálaszTörlés