2012. január 27., péntek

Sminktárolás... a koliban:)

Sziasztok!

Ahogyan ígértem megmutatom Nektek a kolis sminktárolásom is:)
Helyhiány miatt,nagyon kapóra jött ez a kartonpolcocska,amit ezer éve kaptam még:)
A polc tetején a kiegészítőket tároló hercegnős fémdoboz,papírzsepi,ajakápolók,kézmelegítő

Szempillaspirálok,  pirosítók

Szájra, szemre való termékek

Szemhéjpúderek, alapozók,korrektorok,púderek

A felső polcon pedig ebben a műanyag kosárban lapulnak a hajgumik,hajpántok,testápolók,testpermetek,parfümök
Tehát a koliban ilyen a tárolásom,itt sincs túl nagy hely szétpakolni,de legalább minden egy helyen van. A termékeim folyamatosan vándorolnak,most, hogy ebben a hónapban itthon voltam ide került több minden,ezeket amiket most láttatok,ezeket hagytam ott:) De ez februárban majd változik:)

Kicsit nehéz ez a kettősség,mert általában ami a legjobban kellene az pont a másik helyen van,de igyekszem okosan eldönteni,hogy mire hol lehet szükségem:)

Remélem tetszett nektek ez a poszt:) pusziii

6 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Én is szeretem,ennyi cuccnak pont elég:) bár én egyszer olyasmit szeretnék amit te kaptál:) csak az még kivitelezhetetlen:(

      Törlés
  2. én hármasságban élek, és én se szeretem, mert mindig az a cipő vagy kabát kellene ami épp nincs nálam.. :)) kollégista meg 5 évig voltam, nagyon is megértelek :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszii:) Háát igen,elég nehéz,mert mindig az kell,de majd megoldódnak ezek a dolgok az évek elteltével:) akkor téged sem kell irigyelni:(:)

      Törlés