2012. január 17., kedd

Egy sima,egy fordított!

Halihóóó:)

Mivel közeleg a farsangi időszak gondoltam készítek pár színesebb sminket (nem mellesleg elég uncsik már a hideg színek:() Szóval itt is az első variáció,ami nem egy komplett smink,hanem egy lila-zöld és egy zöld-lila smink:)

Megcsináltam a két szememet csak ellentétesen,mindenki döntse el neki melyik állna jobban:)

Egy farsangi buliba,esetleg jelmezes beöltözős helyre,szerintem már simán bevállalhattok ilyen élénkebb színeket,mert tudjátok a farsangi időszak a tél elűzését jelenti,tehát jöhet a tavasz:) Na igaz,az még kicsit messzebb van,de már a kedvem is jobb lesz,ha ezekkel a színekkel találkozom:)

A bal szememre a lila-zöld variációt készítettem:


kicsit megerősítettem őket,ilyen automatikus javítás funkcióval:)
Szerintem nekem ez áll jobban, vagy inkább ezt érzem magamhoz közelebbinek,mert a világos külső inkább nagyítja a szemem:)

És a jobb szememre a zöld-lila variáció:



És a kettő együtt:) Figyelem,vicces kép következik :D  



Így tényleg látszik,hogy sokkal jobb a bal szemem,inkább az előnyös:)

Ti hivatalosak vagytok valamilyen farsangi buliba? Milyen beöltözős ötletetek van?:)


xoxo: Ivcsi

4 megjegyzés:

  1. Szép lett mind a kettő. A bal oldali szerintem is jobban áll.

    VálaszTörlés
  2. Jó lett, ötletes. Én is a bal oldalira voksolok.:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is a bal :) tetszik mindkettő :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi Csajok:) Akkor jó az ítélőképességem ;)

    VálaszTörlés