2012. január 24., kedd

New Yorker haul+ meglepi

Sziasztok Lánykák!

A nagy essence bevásárlásomkor ellátogattam ám a New Yorkerbe,ahol nem nagyooon szétnézve találtam rá ezekre a cuccokra:)


Ezt a pulcsit ilyen felkapósnak gondoltam, farmerrel,sportcipővel:) A kesztyűt csak azért,mert 290.- volt, a nacit pedig egy itthoni/játszós nacinak:)

Ezt a ruhát pedig lehetetlen volt otthagyni,főleg,hogy féláron volt:) Imádom,alig várom,hogy legyen esemény ahová feltudom venni:)


És nézzétek milyen különleges,hogy ilyen rakott a szoknya része,imádom:)

A következő ruci története,hogy már a diplomaosztómra szerettem volna egy kimonó(szerűséget),de sehol sem találtam :( Azért nem szomorkodtam,a diploma volt a lényeg,nem a ruha:) De valamelyik nap hazaérve egy kimonó várt itthon,amit Réka uncsitesóm talált nekem, így probléma megoldva,mivel idén ő diplomázik,ezért ebben fogok menni az Ő diplomaosztójára:)



Ilyen szép kis gombok vannak rajta:)
Szóval most már van egy ilyen rucim:) Jöhet a jó idő és a nyár,mert idén van 5 családi esemény is,amikre ilyen tök jó rucikat beszerezhetek:) Juhúúúú:)

Nektek van ilyen ruha ami nagy kedvencetek de még sehol sem találtatok? Melyik ruci tetszik Nektek ezek közül?

xoxo:Ivcsi

6 megjegyzés:

  1. A fekete ruha nagyon tetszik :) De én a New Yorkeres ruhákat nem szeretem :( Mindig lyukasak lesznek :S
    Én egy fekete csizmát szeretnék már mióta... teljesen egyszerű lapos talpú, velúr csizmát. Sehol se találok..:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig nem volt problémám a New Yorkeres ruháimmal,pedig van egy pár:) Húú,de nem ilyen eszkimósra gondoltál? Csinire? Ez tényleg rossz,mikor szeretnél valamit és nem találod:(

      Törlés
    2. Igen, csinire. :D De van eszkimósom is :P

      Törlés
    3. Nemsokára jön a tavaszi kollekció,tuti lesznek jó akcióba egyszerű cipők:) szurkolok:D

      Törlés
  2. A fekete ruha nagyon tetszik :$ én holnap megyek erre arra nézelődni :)

    VálaszTörlés