2012. január 8., vasárnap

Sziasztok!

Ma egy újabb körmös poszttal jelentkezem,mivel a napokban eltűnt a karácsonyos körmöm:)
Ami igaziból nagyon furcsa lett,mivel nagyon különleges és hosszú volt:) Most pedig nagyon egyszerű de cuki lett:)

Mivel nem járok suliba,és vizsgáim sincsenek ezért úgy döntöttem kipróbálom a gél-lakkot,mivel még ilyenem sosem volt:)

Ez úgy működik, mint egy körömlakk,de utána az UV fényre köt meg,aztán fényzselével fixáljuk és kééész is:) Tehát nagyon egyszerű, és tök gyorsan készen is voltunk:)


Azért,hogy mégis legyen benne valami különleges a gyűrűs ujjamra egy ilyen sötét pinkes árnyalatot választottam:)

Ti ismeritek a Gél-lakkokat?

Remélem Nektek is tetszik:)

xoxo

3 megjegyzés:

  1. nekem tetszik :$ ezt még magamon is el tudnám képzelni *-*

    VálaszTörlés
  2. köszi Csajok:) Thündérke-én sem bántam meg:) hozzám is nagyon közel áll:) ;)

    VálaszTörlés