2012. január 23., hétfő

Sütis kézkrémek

Hahóó:)

Már láthattátok,hogy beszereztem az essence Little Bakery limitált kollekció darabjait!
Úgy voltam vele a vásárláskor,hogy mind a 3 kézkrémet megveszem,és majd a kedvencem újravásárolom,hogy egy jóóó darabig legyen belőle. Báár nagyon remélem,hogy a nagy sikerre való tekintettel az essence állandó termékei közé is bekerül (léééégysziii)!

Első szaglászásra az epres lett a kedvencem,ezért ezzel kezdtem a tesztelésem. Nagyoon erős édeskés-epres illata van,mikor bekentem a kezem rendesen az utcán éreztem a jó illatot:) Teljesen boldog lettem tőle. Nagyon gyorsan beszívódott,és pihe-puha lett a kezem:)

Aztán még aznap este a csokisat is a kezemre kentem,de mintha nem is éreztem volna az illatát,hirtelen csalódtam is,mert tényleg szinte semmit nem éreztem:( Aztán másnap reggel adtam neki még egy esélyt,ééés rájöttem,hogy azért nem érzem a csokit,mert inkább a málnát érezni:) De a málnát jó erősen:) Ezért barátok lettünk:) 

Aztán tegnap egész nap a vaniliás-almás pitéset használtam. Nem véletlenül írok róla utoljára,nem mondom,hogy csalódás,mert ennek is jó illata van, tényleg vaniliás,amiért nekem mégis az utolsó helyen áll a vanília, mivel annyira nem kedvelem. Pl.: fagyiban sem jut sosem eszembe,hogy vaníliásat egyek, szóval ez csak az én hátrányom,nem a kézkrémé:) Ha ti szeretitek magát a vaníliát, ezt is imádni fogjátok:)

Nem tudok mit ajánlani Nektek,mert ugy ízlések és pofonok. Imádom a piros gyümölcsöket és a csokit is,tehát nekem ezért ők ketten a nyertesek:)
399.-ért úgy gondolom nagyon jó minőségű krémeket kaphatunk,jól hidratálnak,nincs ragacsos érzésem utána:)

Én bátran ajánlom Nektek mindhármat,jól jön egy kis jókedv a hideg napokon:)

És ha már ennyit írtam az édességekről,jöjjön az új kedvencem a smarties-os milka:) Tudjátok a milka elindított egy limitált dolgot még tavaly,ezt folytatva a milka szülinapja alkalmából lett az új "kollekció". Melynek másik darabja a robbanó cukros:) Ez már volt egyszer húsvétkor(bár nekem akkor a mentolos volt a kedvencem),gondolom azért jött vissza,mert imádtuk:)
Nagyon fincsi,egész smarties darabok vannak benne:) Én nagyon első kézből kaptam,de már tuti lehet kapni a boltokban is őket:)

Édességekre fel Lányok:)

xoxo:Ivcsi

12 megjegyzés:

  1. Ahhhhhhhh Smarties&Milka, ilyen kell nekem is!!!!! A kézkrémet meg nem tudom eddig a csokisat szerettem volna, de azt hiszem inkább megszaglászom mindet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lesz a boltokban hamarosan:) Várom a posztod,hogy miket vettél:)

      Törlés
  2. Én is majd megpróbálom megszaglászni őket:) Milka csoki a kedvencem és a limiált szériából a robbanó cukrosat szerettem:) de ezt is ki fogom próbálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ninaa! Van most is robbanó cukros,tehát vásárolj be belőle:) De ezt is meg kell kósolni,mert nagyon finiiii:)

      Törlés
  3. Nekem mind a 3 egyformán tetszik! :) Na jó, a vaníliás-almás pités talán picivel jobban :P A limitált Milka csokik közül, pedig a vanília pudingosat imádtam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ;) Na ezért írtam,hogy ízélek és pofonok:) Azt annyira nem szerettem,viszont a vaníliás-tejberizseset azt igen:)

      Törlés
  4. Tegnap vettem meg a csokis-málnásat és az epreset. Nagyon finik :) De megveszem majd a vaníliásat is :) Mert rájöttem hogy sokkal jobb illatuk van felkenve, mint csak a tubusból szaglászva. Amikor a tubusból szagiztam a vaníliásat, akkor nem tetszett...de itthon már rájöttem hogy ezért! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,igen. Teljesen más használva az illatuk:) És igen,igen Egerbe járok a fősulira:) Látom Szindy közös ismerősünk:)

      Törlés
    2. Mi pedig barátnők vagyunk,és egy szinten lakunk a koliba:) Micsoda véletlen:)

      Törlés
  5. A milka csokit hol vetted???? *-* kelllll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nem vettem sehol,ezt kaptam! De szerintem jövőhéttől biztos lesznek a boltokban,mert már terjesztik:)

      Törlés