2012. január 19., csütörtök

Báli szezon

Sziasztok:)

Mivel nyakunkon a február úgy gondoltam készítek egy báli sminket! Mivel a farsangi időszakban elég sok bált szoktak szervezni:) Ennek örömére a kis feketénkhez,(ami általában a tuti befutó szerintem egy ilyen eseményre) készítettem egy sminket:)
Ahol a sötétség volt a fő célom,de nem feltétlen gondolom,hogy ez jól áll nekem:S De mindenképpen meg szerettem volna Nektek csinálni, így született meg ez a fekete-arany smink:)




Ha a szemeteket így kicsit összezsugorodottnak érzitek akkor nyugodtan felválthatjátok a feketét-fehérre a vízvonalon,ez optikailag kicsivel nagyíthatja a szemeteket:)

Az arcomra nagyon kicsi pirosítót tettem, a számra pedig szinte átlátszó szájfényt kicsi csillámokkal,azért nem szerettem volna túlhangsúlyozni ezeket,mert szerintem itt a szemeken van a lényeg:)

Én idén még nem tudok semmilyen bálról ahova megyek,tavaly voltam a általános sulis alapítványi bálon,de,mint konferáló,szóval bulizni nem nagyon volt alkalmam,de találkozhattam a Vastag tesókkal akiket imádok:) Akkor egy fekete-lila sminket viseltem,mert lila volt a cipőm,és fekete a ruhám:)

Ha van bármilyen kérésetek ruhához,cipőhöz,kiegészítőhöz illő smink,akkor szívesen készítek és posztolom Nektek,hogy én milyen sminket képzelnék el hozzá,írjatok nyugodtan:)

Ti mentek idén bálozni valahova? Milyen lesz a sminketek?

Remélem jó ötletet adtam,szép napot,xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése