2012. január 4., szerda

Pofi wellness...itthon:)

Sziasztok Olvasóim:)

Ma úgy döntöttem kényeztetem kicsit az arc bőröm,mivel az ünnepek eléggé megviselték,és nem volt időm foglalkozni annyit vele!

A napi rutinom a Garnier "zöld" pumpása, a heti pedig arcradír. Mivel nem túlzottan problémás a bőröm,ezért feleslegesen nem kencézgetem minden félével:)

A mostani wellness 5 lépésből állt!
Elsőként lemostam a zöld pumpás Garnierrel az arcom,majd a vizes bőrömet átradíroztam a Garnier Pur arcradírommal!
Szárazra töröltem az arcom egy tiszta törölközővel,majd bekentem a Sunfleur csokipakolásával,amit még októberben említettem Nektek,hogy megvettünk!
Ezt követően bekentem a szám az új Vichy ajakápolómmal! ( akik olvastok,tudjátok,hogy mostanában a számon a bőr felmondta a szolgálatot,láss csodát ez a Vichy két éjszaka alatt helyre rakta! hihetetlen,de igaz:))

A csokipakolást én olyan 20percig hagyom,csak ezután mosom le langyos vizes vattával! Ártani szerintem nem ártok a 20 perccel és utána annyiraaaa jó simi a bőröm!

És mivel wellness, a lemosás után egy gránátalmás nappali krémmel hidratálom még:)

A termékek:

Plusz kattintottam egy képet Nektek az arcszerkezetemről:D

Ti használjátok ezek közül valamelyiket? Hogyan szoktátok arc bőrötöket kényeztetni?:)
 Holnapra pedig kész az új körmöm,tehát körmös poszt nélkül sem hagylak Titeket ;)

Szép délutánt:)

3 megjegyzés:

  1. Engem nemrég keresett meg a Sunfleur cég,és választhattam két terméket tőlük ingyen,az egyik a csokis pakolás lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Én holnap tartok egy ilyen napot :D ráfér az arcocskámra :D

    VálaszTörlés
  3. GhostGirl-imádni fogoood:) várom a tapasztalataid:)
    Thündérke- kell is a kikapcs:) nálad ez hogy néz ki? esetleg tervezel róla bejegyzést?:)

    VálaszTörlés