2012. január 9., hétfő

Dr.Kelen- környezettudatos kozmetikumok

Sziasztok Kedves Olvasóim!

A mai nap nagy boldogsággal indult számomra hiszen megérkezett a Dr.Kelen csomagom!
A cég nagyon kedvesen,és megelőlegezett bizalommal állt mellém,amit innen is nagyon köszönök!

Két terméket választottam tesztelésre,de Lányok! Innen tulajdonképpen MINDENT szeretnék:)

Hogy miről is beszélek? Nézzétek meg a honlapon,mert rengeteg terméket találhattok iszonyú jó áron:)
http://www.drkelen.hu/index.htm

Elsőként is írnék kicsit magukról a cégről:
A HighCosm az EU-ban elfogadott minőségi követelményeknek mindenben megfelelő saját fejlesztésű kozmetikai termékek kutatásával, formulálásával,gyártásával és forgalmazásával foglalkozik.
A cég innovatív stratégiáját kiváló minőségű, korszerű kutatásokon alapuló speciális termékcsaládok gyártása határozza meg. A készítmények környezettudatos fejlesztésénél kiemelt jelentőségű a természetes növényi hatóanyagok alkalmazása, valamint a konzerválószerek, illatanyagok és színezékek használatának elkerülése.
Klinikai,dermatológiai és hypoallergen vizsgálatok garantálják a készítmények hatékonyságát és minőségét.

Tehát jó hírem van az érzékeny bőrűek számára is,mivel a termékek tartósítószer és színezőanyag nélkül készülnek,ezért ők is bátran használhatják:)


A cég 9 különböző termékcsaládot készített,ezáltal mindenki megtalálhatja a számára kedvező terméket:)
Sósborszesz gélek,lábra való termékek, napozócsalád,szolárium kozmetikumok,önbarnítók,alakformálók és bőrfeszesítők,sportkészítmények,masszás készítmények, szőrtelenítés utáni balzsamok várnak titeket:)
Ugye milyen sokrétűek?

Ezért is volt nagyon nehéz a választás,de előtérbe helyeztem a céljaim,és ezáltal kiválasztottam két terméket:)
A két terméket két külön termékcsaládból(fitness,SelfSun) választottam,amikről a tesztelés során fogok nektek írni:)

A csomagom így nézett ki:)

Tényleg biztonságos csomagolás volt,hiszen még egy céges tatyit is kaptam:)

És a termékek amiket választottam:
Hello új Ivcsi:)
Egy önbarnítót,mivel a szoli nagyoon egészségtelen:S És egy Fitness figure 2in1 karcsúsító gélt:) A zumbához és a futáshoz:)

És voltak ám meglepetések a csomagomban:)

3db 12ml-es mintatermék: izomlazíó gél,gyógyfüves lábbalzsam,sósborszes reumasszázs krém:) Valamint 3 prospektus termékismertetőkkel:)

Nagyon örülök a termékeknek,és írni fogok nektek róla,hogyan is hatnak:)

És még egy meglepetés Nektek:)
Dr.Kelen webshopban most 5%-os kedvezménnyel vásárolhatsz,ha beírod az ivcsiblog jelszót!
Ez azért is kiemelkedő lehetőség,mert így megrendelésedhez ajándék termékmintát is küldenek:) Szerintem ne hagyjátok ki ;)

Valamint lájkoljátok Facebook oldalukat is,mivel sok információval és nyereményjátékokkal lepnek meg minket:)

Ti ismeritek a Dr.Kelen termékeket? A honlap alapján Ti mit használnátok szívesen?
Tesztelésre fel!

pusziii

3 megjegyzés:

  1. nekem volt egyszer karcsúsító gélem tőlük, fahéjas narancsos?! jó volt csak annyira erős szaga volt :S hogy nem tudtam elviselni :S a felét elhasználtam, a maradék a kukába ment :S

    VálaszTörlés
  2. Ebben igazad van, hogy jellegzetes, erős illata van a terméknek. Ez a fahéj, illetve a többi természetes hatóanyag miatt van, éppen ezeknek van zsírégető hatása, tehát ezeket nem lehet kihagyni. Mesterséges illatanyagot meg direkt nem teszünk bele, mert törekszünk a legtermészetesebb megoldásokra. Nekem mondjuk inkább kellemes az illata, de hát ízlések és pofonok.. :)
    Minden esetre érdekes olvasni a véleményeket!! Köszi!
    Dr.Kelen

    VálaszTörlés
  3. Nekem jelenleg két Dr.Kelen termékem van: egy zsírégető gél, és egy narancsbőr elleni krém.
    Először önmagában használtam mind a kettőt,úgy nem értem el látványos eredményt,ám edzés mellett hihetetlen eredményes volt a használatuk,erősen halványodott a narancsbőröm,és a zsírégető gél edzés előtt alaposan bemasszírozva a bőrbe igen hatékony,2 éve használom ezeket rendszeresen.
    Volt szolárium krémem is, ami segített az erősebb szín megszerzésében,és megtartásában.
    Előszeretettel használom őket,és bátran szoktam ajánlani a hölgy ismerőseimnek is!

    VálaszTörlés