2012. január 2., hétfő

Késett bejegyzés

Hahóóó!

Köszöntök mindenkit az év első hétfőjén:) Ami számomra jól indult,a vizsgáim letudtam decemberben,igaziból 2 beadandóm maradt...tehát januárba feltöltődök...báár remélem akad valami diákmunka,de legalább így kiélvezhetem az itthonlétet,hisz néha nehéz "kétlakinak" lenni:)

Tehát megígértem a karácsonyi ajándékaim bemutatását! Rengeteg meglepetést kaptam,de csak azokat mutatom meg ami a blog témájához illik:)


Ezt az órát és a nyakláncot az uncsitesóktól kaptam:) Már régen szerettem volna barna órát:) Totál meglepetés volt,és imádom a szives óralapot:) Amugy a papírjáról megállapítva mindkettő New Yorker:)


Kaptam egy világos rózsaszín Max Faktor bon-bont,ami nem meglepetés volt,mert én kértem,viszont a smoky stift színét anya tesója válaszotta,és igazi telitalálat lett:)
Erről még annyit,hogy megtaláltam életem fekete szemceruzáját,tehát 2012 legújabb szerzeménye lesz egy ilyen szemcerka rendes méretben!
Ezek apróságok,de ide valók:)



Ezt a sminktükröt a Mamikámtól kaptam,akit az előző posztban megmutattam Nektek:) Teljes meglepetés volt,egy nagyíthatós sminktükör! Tök praktikus a kis tálca is a használt dolgokhoz:) Tudtam,hogy ő a legjobb mami a világon:)


Aztán végül megmutatok még egy valamit ami nem sminkes dolog,de nagyon örültem Neki,mert ilyet tuti senki sem kapott:)
Mivel az ajándékot Anyukám szabta és varratta meg nekem:)

Ez egy pihipuhi,Ivcsis színű köntööös:)

A képes bemutató ennyi lett volna,de kaptam még társasjátékot,fehérneműt, recept könyvet,muffin sütőt,felsőket:) Szóval Nekem ez is egy tökéletes karácsony volt!

Puszi Nektek:)

5 megjegyzés:

  1. nagyon jókat kaptál. az a köntös tényleg jó puhának tűnik. :) milyen társasjátékot kaptál? mi most a scrabblere álltunk rá, bár nekünk nincs, csak unokatesóméknak. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szuper dolgok, a köntös és a tükör tetszik a legjobban! Az F&F-es fülbevaló nekem is megvan :)

    VálaszTörlés
  3. Hú mennyi szuper ajándékot kaptál, az óra tetszik a legjobban!:)
    Boldog Új Évet neked!:)

    VálaszTörlés
  4. jó neked, hogy már nincs vizsgád :) nekem még csak most jön a java :S az óra annyira cuki :)

    VálaszTörlés
  5. Lányok,az én évem már boldogan indul! Hiszen 4-en is írtatok:)
    Csipkelány- Monopoly-t kaptam,a világ körülit:) A Scrabble.t uncsimék is megkapták:) Akkor jó időtöltést ;)
    Nina- akkor ez közös ;)
    Schnappy- igenigen,nagyon örültem nekik:)
    Thündérke- Akkor kitartáás :) Nekem is volt olyan félév alapképzésen,hogy 14vizsgám volt,tehát ez már pihi:)

    VálaszTörlés