2012. január 16., hétfő

Tisztító bőrradír

Halihó!

A mai nap egy teszttel készültem Nektek,a tesztem alanya a Sunfleur tisztító bőrradírja,amit a Sunfleur cégtől kaptam tesztelésre,de ez semmiben nem befolyásolja a véleményem!

A termék 75ml,és ajánlott fogyasztói ára 699.-


A zsíros, mitesszeres, pattanásos bőr elsősorban a tinédzserek problémája. Rendkívül fontos a gondos arcápolás, melynek a lépéseit célszerű betartani: 1. tisztítás, 2. tonizálás, 3. hidratálás. Ebben nyújt segítséget a Sunfleur tisztító bőrradír, mely egy különleges növényi-komplex felhasználásával egyidejűleg fertőtlenítő, gyulladást csökkentő, a faggyútermelést szabályozó és hidratáló hatással bír. A bőrradír kifejezetten zsíros, aknés bőr ápolására ajánlott hatóanyagai a mikroorganizmusok elleni védelmet erősítik. A fahéj kivonat (Cinnamon extract) és a zsálya (Sage/Salvia officinalis) gyulladást csökkentő, anti-bakteriális hatású, ezzel is mérsékelve a felülfertőzés veszélyét. Az elhalt hámsejtek kíméletes eltávolításáról polyethylene gyöngyök gondoskodnak.


Azért is választottam ezt a bőrradírt,mert eddig csak a Garnier pure arcradírját használtam,mivel nem problémás a bőröm,így heti rendszerességgel is elég volt használnom:) Tehát valami újat szerettem volna kipróbálni!

Nagyon praktikusnak és higiénikusnak találom a pumpás kiszerelést,így tuti biztonságban van a gélünk!
A használathoz,és 1,5pumpálásnyit használtam,ezt jól el lehetett osztani az arcomon,érdekesség,hogy a csokis pakolásból viszont 1 pumpálásnyi is sok az arcomra:)

A gél?! amire én számítottam,inkább egy krémre hasonlít:) Fehér színű,és gél-krém keverék az állaga:) Ami nekem nagyon tetszett,hiszen miközben tisztítottam az arcom olyan érzés volt,mintha egy krémet masszíroznék kis szemcsékkel a bőrömbe:)

A kis szemcsék tényleg ott vannak,hogy ezt igazoljam,le is fotóztam nektek,kipróbálás közben:

Igen-igen azok a fehérek mind szemcsék,és itt is láthatjátok,hogy ilyen zsíros krémhez hasonló az állaga!

Miután a vizes bőrömet jól bemasszíroztam,langyos vízzel lemostam,és itt kicsit meglepődtem,mert megviselte kissé a bőröm,és kipirosodtak az almácskáim és az orrom hegye:


Viszont a bőröm tapintáskor olyan volt mint a baba-popsi:) Nagyon simis lett,és olyan felfrissült érzésem lett,a pirosság pedig hidratálás után szinte rögtön eltűnt:) Tehát ez csak azt jelentette,hogy az elhalt hámsejtek eltűntek:)

Összességében nagyon elégedett vagyok,egyetlen negatívum,ami csak számomra lehet,hogy nincs fahéj illata:(

A Garnierrel összehasonlítva a hatás nagyon hasonló,én inkább az állagában és a szemcsékben találok különbséget. Ugyanis a Garnier teljesen gél állagú,nincs olyan érzésem,mintha egy hidratálóval masszíroznám az arcom,és a szemcsék is sokkal kisebbek,és kevésbé érzem őket "durvának". Ami miatt tovább kell radírozni,mint ezzel a termékkel! De mindkettő után,sima,egészséges lesz a bőröm!
A Garnier összehasonlításképp (150ml)1300.-, ez a termék pedig (75ml)700.-! Tehát az ár hasonló,de ennél sokkal előbb áll,hogy magyar termék:)


Tehát nagyon örülök,hogy ezt választottam,ha tehetitek ti is próbáljátok ki,mert csodát művel:)

2 megjegyzés: