2012. január 29., vasárnap

Segííítség,muffin receptre lenne szükségem:)

Sziasztok Lányok!

Egy kis segítséget szeretnék tőletek kérni:) A drága mamikám hónapok óta olyan muffint szeretne enni amiből folyik ki a csoki:)
Nagyon sok receptet próbáltam,de semmi siker,semelyikből sem folyt:(
Légyszi segítsetek ki egy-két tuti recepttel,mert szeretném neki megsütni a jövőhéten:)
Nem mellesleg küldjétek el a kedvenc muffin receptetek is,hogy azt is kipróbálhassam:)
Receptekre fel,várom őket!

Ezer köszönet!:)

11 megjegyzés:

  1. szia! ez nem muffin, de ígéretesnek tűnik. vagy esetleg nézz még szét ezen az oldalon, nagyon sok jó recept van itt, hátha találsz olyat.:)
    ha van kedved nézz be hozzám: www.roniswonderland.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. linket elfelejtettem:D http://www.nosalty.hu/recept/forro-csokolade-fondant

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi,tényleg nem muffin,de legalább folyós:)mindenképpen kipróbálom a héten:)

      Törlés
  3. http://thunderke19.blogspot.com/2011/01/csokis-muffin.html ezt a receptet használom mióta rátaláltam :D és bármit lehet bele keverni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hmm,ez jól hangzik,és akkor dobok bele csokikockát hátha elolvad annyira h folyós legyen:) kösziii

      Törlés
  4. Én tegnap ettem olyan muffint, amiből folyt a csoki. Csoki kocka volt belerakva, és úgy megsütve. Ha kihűl, akkor persze megdermed benne a csoki, de melegen még folyós volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak attól félek,hogy az alján marad a csoki:( Szted mit tegyek ellene? köszönöm az 5letet,ezt kipróbálom a thündérke receptjével kombinálva:)

      Törlés
    2. Nem tudom, nekem még sose sikerült normális muffint csinálni. :( Szerintem ott, ahol ettem, csak simán belenyomták a tetejébe. Vagy max sütés közbe nyomkodj bele csoki kockákat. (nem tudom nem esik-e össze a muffin, ha sütés közben kinyitod a sütőajtót. csak egy ötlet)

      Törlés
    3. Próbálkozni fogok vele a héten erősen:) Szeretném meglepni mamikámat:)

      Törlés
  5. Hú olyan muffin receptet én is elfogadnék, imádom a muffint!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lefotózom majd az eredményeket ha gondolod,hogy melyik jött be ;) ?

      Törlés