2012. január 26., csütörtök

Nagyon natúr

Sziasztok!

Már mindjárt végzek a Gossip-al,tehát nem sokáig sokkollak már titeket az ilyen jellegű bejegyzéseimmel. A múltkoriban írtam,hogy nagyon natúr sminkeket is látok Blair-en ezért ma egy ilyet hoztam:)

Egy kis színezett hidratáló,nagyon natúr,szinte bőrszín a szememre apró csillámokkal,spirál,kicsit erősebb pirosító és egy élén rúzs:
De úgy gondoltam ez nagyon-nagyon visszafogott,ezért egy fekete szemcerkával mégis kihúztam a szemem:
Mellesleg ez jó megoldás lehet,ha nincs időtök az esti programra újrasminkelni magatokat,mivel így mégis csak látványosabb:)

Ti szoktatok ennyire natúr sminkeket készíteni?

puszi

3 megjegyzés:

  1. csini lett. én is nagyon szeretem Blairt.

    VálaszTörlés
  2. A rúzs színe *-* nagyon bejövős :$

    VálaszTörlés
  3. Csipkelány-köszi:) Én is szeretem:)
    Thündérke-:) örülök,Anya egyik rúzspalettáján van ez a szín,én hétköznapra idegenkedek tőle:)

    VálaszTörlés