2012. január 5., csütörtök

Blair?!

Sziasztok!

Az újévi posztomban említettem Nektek,hogy nagy Gossip Girl rajongó lettem. Sajnos ezt ma már inkább függőségnek mondanám! Áldom az eszem,hogy nem vizsgák közepette kezdtem el nézni:)

Imádom benne a lányok sminkjeit,ruháit, a kiegészítőket,ezért képeket keresgéltem a minap róluk,és megtetszett egy Blair smink!
Amúgy is csípem a sminkjeit,mert barna szemhez tök jó tippeket ad,a kis natúr sulis és a vadabb bulis sminkekhez:)

A képben pedig az tetszett meg,hogy a felső szempilla sor felett egy fénylő rész van,és kívül van az eldolgozott halványabb szín:)
Mutatom az inspirációt:

És az én verziómat,ahonnan a hajpánt nem hiányozhatott:)




Pluszban imádom a részekből azokat a sminkjeit amikor a szeme szinte natúr és a száját emelik ki,következőleg ezt is kipróbálom:)


Hogy tetszik Nektek a smink? Szeretitek Blair karakterét?

xoxo:Ivcsi

3 megjegyzés:

  1. tökjó lett :) és cuki a hajpánt :$

    VálaszTörlés
  2. És még a masni is bal oldalon van, ahogy Blair is szereti.;)

    VálaszTörlés
  3. makeupcakes- jó,hogy itt vagy:) És hát igen,igyekeztem ;)

    VálaszTörlés