2012. január 12., csütörtök

Mini haul

Sziasztok!

Kikapcsolódásként a nagy itthon létemben unokahugival elmentünk szétnézni!
Mivel sokan említettétek,hogy nagy akciók vannak a Rossmann-ban ezen felbuzdulván oda mentünk először,de itt szinte semmi sem volt akciós:S:(

Azért pár dolgot vásároltam:)


Fitt-forma tea: akciós volt,és ez az egyetlen amit cukor nélkül képes vagyok meginni,mert nagyooon fini:)
Multivitamin: minden nap iszok egyet:)
Babydream nedves törcsi: táskámban mindig van,és ez most 170.- volt,20db-os
Balea: színezett hidratáló,tudjátok,hogy nem vagyok a nagyon vastag alapozó híve,sőőőt nyáron szinte kezembe sem veszem,ezért úgy gondoltam itt az ideje egy ilyen terméknek,mert nekem csak olyan volt amit én készítettem,egyébként 1000.- volt. Nektek van? Mik a tapasztalatok?


A 3 sminktermék: 2 pirosító,egy rúzs
Az egyik egy Lovely pirosító,amit kicsit ilyen barackos árnyalatban választottam,mivel az Avonos bronzos gyöngyeim színe elfogyott:(
A pirosítót és a rúzst egy drogériában vettem,nem használtam még ilyen termékeket ezért leszek kíváncsi rájuk:)
A rúzst a szín miatt nem lehetett otthagyni:)

Célom volt az induláskor a táska vásárlás,nem volt kikötésem,csak hogy hatalmas legyen (báár,egy női táska sosem elég nagy) így rá esett a választásom:
Azért is tetszett meg,mert nem a szokványos táska szabás,hanem kicsit hosszúkás,és Ti otthagytátok volna 2100.-ért? Az ára eredetileg 2590.-,de mivel van törzsvásárló kártyám így hazahozhattam olcsóbban:)

Ennyi mindent sikerült vennem,jól esett kicsit kikapcsolódni!

Ti vásároltatok valamit mostanában? A közeletekben lévő Rossmann-ban vannak nagy akciók??

xoxo: Ivcsi

4 megjegyzés:

  1. A Balea színezett hidratálóról írsz egy tesztet?!:) nagyon kíváncsi vagyok ráá!

    VálaszTörlés
  2. Holnap láthatod az új szerzeményeimet :) a smink cuccokra kivi vagyok :$

    VálaszTörlés
  3. petraa- nagyon szívesen,örülök,hogy megkértél:)
    Thündérke- nehogy azt mond,h te találtál nagyon jó akciót,mert én sírva fakadtam volna legszívesebben:( minden esetre nagyon várom:)

    VálaszTörlés
  4. Úristen!:) ezer hála és köszönet érte! ma voltam dm-ben de mondom inkább megvárom míg írsz róla mert ha nem olyan amilyenre esetleg számítok akkor nem akarok feleslegesen pazarolni..:D

    VálaszTörlés