2012. február 1., szerda

Dr. Kelen Fitness gél

Sziasztok:)

Kb 3 hete írtam Nektek, a Dr.Kelen termékeimről amit tesztelésre kaptam:)

Nos itt is az első teszt a fitness gélről:)


















A fitness gél 150ml,de kapható 1000ml-es kiszerelésben is. Az ára 1300 (150ml) 5100(1000ml),ezt a terméket online is meg tudjátok rendelni ITT!

A használati utasítás azt írja sportolás nélkül is kenhetjük magunkat,így is elérhetünk eredményeket,viszont ha intenzívebb hatást szeretnénk elérni akkor az edzések előtt kenjünk be magunkat:) Igazolni azt,hogy edzés nélkül is elérhetünk eredményt nem tudom,mivel heti 5-6szor mozgok a nagy ráérésemben ezért mindig az edzések előtt használom:)
Az állaga eléggé sűrű,az illata erőteljesen gyógynövényes,én kifejezetten szeretem ezt az illatot,aki viszont nincs annyira oda ezért az illatért annak kicsit küzdenie kell vele,de nem sokáig,mert ahogy a krém beszívódik nem érezni ezt az erőteljes illatot,és izzadás közben sem jön elő:)
A színe zöldes-sárga,és nálam egy használatra ennyi gél teljesen elég a hasam-fenekem bekenéséhez! Kissé be kell masszírozni és úgy ráöltözni. ÉN mikor ráöltözök kellemes meleg érzetet érzek,mintha előkészítene:)

Tapasztalataim eddig ezzel a termékkel 100%-osan pozitívak:) Eredményekről számokban is fogok beszélni az első mérések után,ami az egy hónapos edzés fordulómon lesz:)
Viszont azt már most elmondhatom,hogy a narancsbőrös területek szépen elkezdtek kisimulni:) juhúúú!

Bárkinek ajánlani tudom,aki szeretne látványos eredményt elérni edzés mellett:)

Legyen szép napotok:)

9 megjegyzés:

  1. Fogadd sok szeretettel a díjat!
    http://kittiiedreamworld.blogspot.com/2012/02/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Én azt hiszem ezt használtam, vagyis ilyen narancsos fahéjas illatút , annyira erős szaga volt :S még a szüleim se bírták elviselni mikor bekentem magamat vele :S xD így a felét használtam csak el, aztán kidobtam :( arra nem emlékszek, hogy hatásos volt-e vagy nem :D Amúgy pedig rájöttem, hogy mostanság próbálok egészségesen enni, és próbálok sokat mozogni, és hoppá elkezdtem feszesedni :) előtte kentem magam ezzel, de legfőképp a Nivea anti c. géllel, jó volt mert simább lett a lábam, de most az igazi ezzel az életmóddal! :) Majd írj számokat mert kivi vagyok! :) Puszi:*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokat számít szerintem,ha odafigyelünk mit eszünk és hogy mozgunk:) A Nivea krémmel már én is szemeztem,nem kizárt,hogy azt is kipróbálom:) Fogok írni számokat is,de semmit sem szeretnék elkiabálni! ;)

      Törlés
  3. Ez jól hangzik! Boltban belehet szerezni, vagy csak rendelős? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Reni! Én bátran merem ajánlani ha rendszeresen mozogsz,mert tényleg nagyon jó:) Neeem,drogériákban is megtalálod,csak nem minden termékcsaládot,de a fitness családot pl rossmannban tuti megkapod :)

      Törlés
    2. Lesz egy utam a rossmannba :)

      Törlés