2012. február 19., vasárnap

Fonatok:)

Szép vasárnapot:)

Mint tudjátok, imádom a fonott hajakat,(nézegetni is) de magamon főleg. Mivel azon kívül,hogy lenn összefonom semmit nem tudok magamnak ezért Lillára a szobatársamra bíztam magam,szerencsére ő is imádja a fonatokat,de ő szerencsésebb,mint én,mert tudja is őket csinálni,magán is,máson is:) Egyszer én is megtanulom,remélem:)
Ezért valamelyik délután fonatos videókat nézegettünk,amit utána meg is valósított a hajamon,azt hiszem ezek lesznek most az új kedvenceim (bocsi halszálka)!

Az egyik egy ötös fonás (ha jól emlékszem a nevére):

Olyaaan jó,és kb 2perc alatt készen van,hihetetlen:)

A másiknak nem tudok jó nevet adni:( De ezt is imádtam:

Szerintem ez is nagyon különleges,szóval nagyoon örültem nekik!

Így vasárnap lévén pihenek kicsit,ápolom a hajam meg a bőröm,mert ráfér ebben a hidegben,aztán várom a vasárnapi fincsiii ebédet,délután meg indulok vissza Egerbe!

Nektek mi a mai program? Szoktatok fonatokat készíteni?

Legyen szép napotok:)

6 megjegyzés:

  1. Wow tökjóóóó :D Én nagyon szeretem a fonatokat...jó lenne ha még hosszabb lenne a hajam :D

    VálaszTörlés
  2. Én nem szoktam fonni a hajam mert tehenészlányosan nézek ki úgy :/ :D A halszálka még talán jól áll, de ahhoz viszont sosincs erőm, mert nagyon sok idő. Másokon viszont nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. annyira szeretem őket, csak magamnak nem tudom megcsinálni :(

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszenek a fonatok, de képtelen vagyok magamnak elkészíteni. :/

    VálaszTörlés
  5. Húúú..nagyon jól visszaadták a képek a fonásokat!:) Már azóta találtam is olyan fonásokat amiket szintén 'ki kell próbálnom' rajtad!! ;)

    VálaszTörlés
  6. Júúúj de szép fonatok :O *.*
    Én is nagyon szeretem fonni a hajam :))

    VálaszTörlés