2012. február 8., szerda

Tengerkék

Sziasztok:)

Ma is egy körömmel készültem,mivel totál levágtam őket,mert eléggé elgyengültek,ezért egy olyan színt szerettem volna választani ami megy a rövid körmökhöz:) Ehhez egy régebbi Essence körömlakkomhoz nyúltam,és szerintem megy a rövid körmömhöz:)



Nekünk a héten kezdődött a suli,de még nem igazán volt egy órám sem,majd ma,tehát jövök egy nagyon natúr sulis sminkkel,hogy miért nagyon natúr majd meglátjátok:)
Kittiienél találtam egy linket ahol csodajó körmök vannak fenn. Kukkantsatok be: http://nailside.blogspot.com/

Remélem nálatok is szépen süt a nap:) Ti használtok ilyen nyári színeket télen?
Ki mit csinál délután?

xoxo:Ivcsi

4 megjegyzés:

  1. Én pont tegnap vettem egy új szép kék lakkot :) most is pink a körmöm :D imádom télen is a vidám nyári színeket :) Ma takarítottam, még Godzi van hátra a gőtém, körmöt festek ma, bejegyzéseket gyártok, este megyek aerobikra, nekem se volt ma órám :D majd holnap lesz egy :) Jövőhéttől pedig már rendesen lesznek:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor várom a körmös bejegyzést róla:) Én meg egy pinkes színt vettem:) Az aerobik ilyen csoport? vagy ismerősökkel jársz? :)

      Törlés
  2. Én most egyáltalán nem festem a körmeimet :/ Annyira elgyengültek.. semmi nem segít rajtuk.. most próbálkozok erősítő lakkokkal, hátha... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor télen nehéz is,nekem műkörmöm szokott lenni,de most egy hónapig pihentetem,ezért én is erősítem, Nekem Avonos körömerősítőm van!

      Törlés