2012. február 8., szerda

Hihetetlen de igaz:)

Sziasztok Lányok!

Ma egy recepttel készültem,mert én nagyon kételkedtem benne,hogy ez működik! :) Még nem a muffin,pedig azokat is megcsináltam múlthéten csak uncsika telefonjáról még nem került fel a kép,de ami késik nem múlik:)

Tehát a bögrés süti receptje a következő:
http://www.nosalty.hu/recept/bogreben-sult-suti-5-perc-alatt

Én előítélettel voltam,mivel egy piskótának 25 perc kell,hogy megsüljön,és hogy ez 3 perc alatt kész? Mondtam,hogy ez lehetetlen. Aztán ma matiné délelőttöt tartottunk,mivel nincs óránk délelőtt, összeültünk többen,hogy tv-zgetünk, ezért Ani és Réku megcsinálta a sütit,elámultam komolyan,hogy ez igaz. Jó a kolis mikróban lehet kellett volna neki még fél perc,mert a széle kicsit folyós volt,de belül teljesen megsült,és isteni volt. És tízórai gyanánt kakaóval ittam,de vanília- vagy csokipudinggal is isteni lehet,vagy esteleg nyomós csokiöntettel:)
Iszonyú gyors és nagyoooon finom,mindenképpen próbáljátok ki! A tésztája bármivel variálható, lekvárral,csokidarabokkal, vagy magvakkal:) És sósan is elkészíthető:)

És akkor jöjjenek a képek:
Kellett volna neki még fél perc,de ez semmit nem jelentett:)

Ráönteni pudingot,vagy fagyit gombócolni mellé,nyamiii

Innen látni,hogy teljesen olyan "lufis" mint egy piskóta


Ti ettetek már ilyet? Ki fogjátok próbálni?

xoxo

5 megjegyzés:

  1. úúú ezt meg kell csinálnom :O ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  2. Én már ettem ilyet, szeretem is. :D

    VálaszTörlés
  3. ezt énis meg szoktam csinálni ha egy kis édességre vágyom:) tejszínhabbal és eperrel ettem, de volt, hogy diót tettem bele és tényleg isteni:)

    VálaszTörlés
  4. Hát Csajok,én is megszerettem,és fogom variálgatni is:)

    VálaszTörlés