2012. február 11., szombat

Mini zsákmány

Sziasztok!

Egyik délután elszaladtam a Rossmannba,kicsit szétnéztem, és ezeket haza is hoztam:

Egy Ambi Pur-os légfrissítő, ami három illatot vált 45percenként (mostanában illatosító mániám van,mert otthonra is vettünk kettőt multhéten,és az autóba is)
Valamint két lakkot vettem,mindkettő miss porty,az egyik egy mattosító fedőlakk,ilyet már régóta ki szerettem volna próbálni,mert annyi sok szép manikűrt láttam vele. A másik egy pinkes-pirosas szín,ami 140.- volt tehát NEM lehetett otthagyni:)


Nektek van kedvenc illatosítótok? Olyan kíváncsi vagyok,hogy nálatok milyenek illatoznak:)

Szép napot:)

10 megjegyzés:

  1. Leginkább barackos illóolajat szoktam párologtatni, vagy almás füstölőt gyújtok. Azok nekem hangulatosabbak, mint az illatosítók. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hűű az illóolajokat én is nagyoon szeretem:) De barackos még pont nem volt itthon,pedig klasszikusnak mondható,de ha látok veszek,mert imádom a barackot:)

      Törlés
  2. Miss sporty lakk 140 forintért? áá, én ilyeneket mért nem találok sose? :(
    Én illatosítónak vanília illatú gyertyát használok. Imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háát Reni:( Ez a Miss Porty állványon volt az akciós kosárban:) hűű nekünk is volt karácsonyfele vaníliás-parfümös,de nem volt olyan intenzív illata,meg tulajdonképpen nem is rajongok annyira a vaniért:)

      Törlés
  3. Én kókusz és a fahéj illatért vagyok oda :$

    VálaszTörlés
  4. nálunk van ez a nagy fehér air wick, amit be lehet állítani 3 féle időpontba, hogy hány percenként sziszegjen. :D a legjobban a citrusosat szeretem, de karácsonykor almás fahéjos volt. :) a ledes air wick-es gyertyának is nagyon jó illata van és hangulatos is, csak nagyon drága. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó a ledes gyertyával egész decemberben szemeztem,de aztán a Bries-es joghurtos-áfonyásat választottuk és telitalálat volt:)

      Törlés
  5. Én most a megyes-csokis illatért vagyok oda.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ÁÁÁ multhéten kaptam egy hatos teamécsest ilyen illatban és imádom:)

      Törlés