2012. február 17., péntek

Charlotte csomag

Sziasztok Lányok!

Tesztelni való csomagom érkezett tegnap aminek nagyon örültem,mivel a Charlotte cégnek tetszett az eddigi véleményezésem,valamint már használtam is testápolót tőlük,ezért kaptam egy csomagot,de hogy mit is rejtett?


Olíva szett, körömlakklemosó,és glicerines kézkrém

Olíva szett: testápoló,tusfürdő,sampon, peeling és arckrém

Tehát ezeket fogom Nektek az elkövetkezendő hetekben tesztelni,mivel nagyon kíváncsi vagyok rájuk. És szeretném Nektek is leírni tapasztalataimat mivel ezek a termékek elérhető árúak.

Miről legyen az első  teszt?
pusziii

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek, szívesen tesztelném én is őket! Mindenre kíváncsi vagyok!!! :)

    VálaszTörlés
  2. De jók! Én miért nem kapok ilyeneket??? :))

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsi vagyok rájuk :) Főleg a lakk lemosóra.
    Engem mért nem találnak meg sose?:):/

    VálaszTörlés