2012. február 2., csütörtök

Sminkes poszt

Sziasztok!

Mint már említettem vasárnap családi ebédre voltunk hivatalosak,ahová ezt a sminket készítettem:


azok ott neeeem ráncok...:( ugyeee???
Reggel tök szép napsütésre ébredtem,gondoltam akkor legyen valami napsütéses dolog a sminkemben is,ezért választottam ezt a sárgás színt:) Viszont a kéket elrontottam:( Kicsit összekeveredett a sárgával és így inkább zöldes lett,mint kék:( Ami igazából nem lenne nagy baj,ha nem egy kék kockás inget viseltem volna:D átöltözni már nem volt időm,tehát ne passzoljátok össze az ingemmel:)

És mostanában engem ez a zene vidít fel:
Selena Gomes-Hit the lights

Ti szeretitek ezt a számot? Jobb kedvel ébredtek reggel ha süt a nap?


pusziii

8 megjegyzés:

  1. Annyira tavaszi/nyári smink :$ imádom :)

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a vidám tavaszias színösszeállítás!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Már inkább ilyen színekhez nyúlnék:)

      Törlés
  3. de jó ebben a fagyban ilyen színes sminket látni! nem bírom már a telet, jöhetne a tavasz:/

    VálaszTörlés
  4. de jó színes *-* én ugyan olyan rossz kedvvel ébredtem(kipihentség miatt), mint általában.. :/ és amikor kelek még sötét van :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:) óóó:( Akkor most jön a hétvége és pihend ki magad,ha van rá lehetőséged:) Nekem is ez az utolsó lustálkodós napom,mivel hétfőtől suli:S:(:D És ha megveszed a gélt,várom a te tapasztalataid is:)

      Törlés