2012. február 12., vasárnap

Színes szempillaspirálok szerintem:)

Hahó Csajok!

Idén úgy döntöttem, hogy tavasszal színesen szempillaspirálozok:) Ezért össze is hasonlítottam a két színes szempillaspirálom, az egyiket az essence akciójában a másikat pedig Anitól kaptam ajándékba,mert ő nem használja:) Innen is kösziiiii:):):):)

Kikről is van szó?

Lila szempillaspirállal:


Kékkel:

Vélményem szerint a lila csak akkor látszik,hogy lila ha úgy süt rá a fény:( Amit sajnálok,mert én örültem volna teljesen lila szempilláknak,de sajnos ez nálam nem látszik, viszont nem bántam meg mert 300.-ért teljesen megérte és el is fogom használni. Arra viszont kíváncsi lennék,hogy egy világosabb szempillájú lányon mennyire mutatna,lehet ezt a koliba le is tesztelem:)
A kék viszont óriási szerelem,szerintem tavasszal ehhez fogok nyúlni legtöbbször,egyszerűen imádom,mert tényleg kék lesz tőle a szempillám:) Ezt nem tudom,hogy Avonban meg tudjátok-e még rendelni,de ha kék szempillaspirált kerestek érdemes átnézni az újságot:)

Ti szoktatok színes szempillaspirált használni?

puszóóó

7 megjegyzés:

  1. a lila tényleg olyan, mintha fekete lenne:/ a kék viszont így nagyon tetszik, bár én hétköznapra nem merném bevállalni... bár ki tudja, lehet tavasszal beújítok.:D a kék szemet szerintem úgyis szépen kiemeli, nem?:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem simán bevállalható:) Még önmagában is,kis pirosító-szájfény kombóval:) Szerintem kiemeli,ha rátalálsz,várom,hogy megmutasd:)

      Törlés
  2. Nekem régen volt egy lila ( olyan igazi orgona lila ) annyira szerettem, és olyan buta vagyok, hogy nem emlékszek, hogy milyen márkája volt :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahh:( nagyooon kíváncsi lennék pedig rá:( És tuti jól is állna:)

      Törlés
  3. hú ilyen kékem nekem is volt..csak ez már egy sokkal régebbi kiadás és már nem kapni ilyet :(

    VálaszTörlés
  4. Nekem régen egy kék volt és imádtam! Azt hiszem újra be kell szereznem; kedvet kaptam hozzá a képeidtől :P

    Üdv, avianarahl.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon örülööök:) És bátran használd,mert olyan különleges!:)

      Törlés