2012. február 27., hétfő

Charlotte körömlakklemosó teszt

Sziasztok!

Ma egy tesztelni való terméket hoztam nektek!

Ez pedig a Charlotte körömlakklemosó!
Acetonos és aceton mentes változatban is kapható,és az acetonmenteset választottam,a folyadék tipikus körömlakklemosó illatú éés rózsaszín:)

Állapot lemosás előtt

Felitattam a vattát

2-2 dörzsi után! Direkt figyeltem,hogy egy körmön kétszer dörzsizek:)

Ami ott marad a körmeimen,azok még a zselés körmöm maradványai,amik a jövőhéten megszűnnek,mert újra megyek,bár szerintem csak gél-lakkoztatok,mert most annyira tetszenek! (Szerintetek milyen színű legyen? A vörös még nagyon korai lenne?:))

A körömlakklemosóval teljesen meg vagyok elégedve,nem kell belőle sok,és nem kell évekig dörzsizni,hogy teljesen lehozza!
Annyit viszont manővereztem vele,hogy áttöltöttem a pumpás dm-es lakklemosómba,mert pont kifogyott és imádom az adagolóját!
Ennek az adagolója viszont a Mülleresnél jobb,mivel szűkített,nem teljes:)

Én ajánlom Nektek bátran ha valahol összetalálkoztok vele!

Sokpuszi

1 megjegyzés: