2012. február 6., hétfő

Önbarnító teszt

Sziasztok!

Ma is egy teszttel készültem, a Dr. Kelen SelfSun termékcsalád önbarnítóját teszteltem!
Én a mély barnaság árnyalatot választottam (1.hiba) mivel úgy gondoltam,úgy sem leszek annnnyira barna tőle (2.hiba) A terméke 100ml és 1100.-ért kapható,de online is megrendelhetitek ITT!

Az első este neki is ugrottam,fürdés után bekentem magam,egyenletesen,hogy ne legyek foltos,és jól bemasszíroztam,hogy ne csak a hálóruhám legyen reggelre barna(3.hiba). Nos reggel belenéztem a tükörbe,és úgy néztem ki,mint egy NÉGER:D:D:D Nem riadtam meg,tudtam,hogy kikopik,nem is kellett aznap menni sehova,tehát nem pánikoltam,másnapra egy tökjó színem lett,mint aki 4szer volt egy héten szoliba,de legalább már nem voltam néger:) Aztán fokozatosan kb 5nap alatt eltűnt a színem:)

Akkor eldöntöttem,hogy okoska leszek (és máskor a saját bőrömnek megfelelő árnyalatot választok) és sima testápolóval keverem össze:) Ez már hatásos volt,szép színem lett másnap reggelre,ezért este is megismételtem és 2.nap reggel is szép egyenletes barna színem lett:) Fotóztam is másnap este Nektek képeket:

Ez hiteles,tényleg ilyen voltam:)

Ez egy vaku nélküli,ennyire néger nem lettem,de ezt is azért fotóztam,hogy lássátok tényleg barna vagyok:)
Aztán ezért úgy döntöttem,hogy a 3.estét kihagyom:) Azóta is ez a technikám,hogy 2/3testápló 1/3önbarnító jól bemasszírozva,két nap önbarnítás 1-2nap szünet:) Így tartom a színemet:) De úgy gondoltam,akkor vagyok hiteles,ha a kopásom is letesztelem:)

Ezért a múlt héten letettem az önbarnítót,minden nap fokozatosan koptam,de nem sárgultam:) Egyetlen egy helyen necces a helyzet és kicsit csúnya is,a nyakam,mivel a redők közelében máshogyan kopok,ez nem szép:( Le is fotóztam ma reggel,ahol láthatjátok,hogy a nyakam nem szép,de a kulcscsontom alatt semmi gond,nem vagyok se foltos,se sárga,sima bőr színem van ;)

Az illata: mikor felkenem szinte semmi illata,aztán egy nagyon kis időre még teljesen be nem szívódik előjön a tipikus önbarnító illat,de nem szúrja az orrom,tehát nem zavaró:)

Pozitívum és egyben tanulság,hogy a SelfSun termékek közül van szolíd barnaság és mély barnaság,eddig bármilyen önbarnítót használtam egy árnyalatban létezett,ezért mertem a mély barnaságot választani,nem kellett volna,máskor sokkal inkább odafigyelek,hogy saját árnyalatomnak megfelelően válasszak:)

Mindent összevetve nagyon jó termék,ezért tuti,hogy a nyáron is ezt fogom a napozás mellett használni:) Bátran merem ajánlani Nektek,ne felejtsétek el,hogy hipoallergén ezért érzékeny bőrűek is használhatják. Valamint,ha féltek,hogy foltosak lesztek keverjétek össze testápolóval,így egy-két nappal tovább tart még "bebarnultok" ,de tutira nem lesztek foltosak:)

A terméket a Dr. Kelen cégtől kaptam tesztelésre,de ez semmilyen irányban nem befolyásolta a véleményem!


Ti az önbarnító vagy inkább szoli pártiak vagytok?:)

pusziii:Ivcsi

7 megjegyzés:

  1. Én most akarok elkezdeni valami barnítót használni, olyan fehér vagyok :( örülök, hogy írtál róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thündérke én elég sokfélét kipróbáltam,de a Garnier és az jött be a legjobban:) Tehát én ajánlom:) A Dovetól és a Johnsontól tiszta folt lettem,és azoknak az illata sem tetszett:S

      Törlés
  2. Én is önbarnítót használok, Dove-ot. Bár mostanában nem kenegettem magam, majd inkább tavasszal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem foltosít? Mert én is használtam,de nagyon foltos lettem:S

      Törlés
    2. Egyáltalán nem. :O Leszoktad radírozni a bőröd előtte?

      Törlés
    3. Igen,van egy Dove tusfürcsim,ilyen radírozó gyöngyökkel,ezért azzal fürdök önbarnító előtt,és foltosított:S Bőre/embere válogatja:)

      Törlés
  3. Szia

    Használod még? Mik a tapasztalatok hosszú távon? Én most rendeltem a dark tant, meg a simát, meglátjuk melyik lesz a jó szín. Lehet azért 200ml....jó kicsi, ha beválik...
    Köszi a választ

    VálaszTörlés