2012. február 15., szerda

Sulis hétköznapok

Sziasztok:)

Thündérke megihletett a kék vízvonalával,ezért én is kipróbáltam. Sokan állítják,hogy a barna szemhez nagyon jól áll a kék,mégis olyan ritkán sminkelek így. :(
Pedig amúgy szeretem a kéket,szóval ezentúl többször elő fogom venni,főleg mert (remélhetőleg) jön a jó idő, ilyenkor sokkal szívesebben sminkelek színesen.
Azért nem durvultam,tehát csak egy natúr színt vittem a szemhéjamra,kicsit árnyékoltam és kihúztam fekete szemcerkával:)

Amúgy elkészültem ma,tényleg időben felkeltem, reggeliztem, kajcsit pakoltam,mert tudtam,hogy sokáig leszek suliba...erre nem elmaradt a dupla órám:S Ebben a félévben, olyan igazi óra, összesen 1 volt. Kezd elegem lenni:S Nem azért,hogy imádok ott ülni,de ha már felkelek,és elkészülődök és elmegyek akkor már tanuljak is valami újat,de hát nem:( Nálatok is ilyen döcögős ez a félévkezdés?:)
Ráadásul,holnap nem is lesz sulim,ebben csak az a pozitív,hogy ma este buliiii:) Fotózok,igéreeem ;)

És akkor a smink:


Ezt azért,mert itt legalább látszódik a barackos pirosítóm:)
Ti mivel dobjátok fel a napotok,ha kicsit rosszabb a kedvetek?

pusziii

9 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon jól áll, szépen kiemeli a szemed!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is jó lett:D ma lilával húztam ki alul a szememet :D én is keveset nyúltam a kékhez, de mostanában nagyon tetszik:) csak tényleg meg kell találni a szép kékeket, pl. a világos kék nekem nem áll jól:S vagy ha világosat teszek a szemhéjamra kell hozzá fekete tusvonal vagy sötéttel árnyékolás, és máris máshogy mutat :) a suli nálam is ilyen... ma 4 órát kellett volna várnom egy 15 perces kurzuskövetelmény megbeszéléshez... pff. persze... haza is jöttem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ohh,az nem épp jó,én ilyenkor elkeseredek:( Meg gondolom nálad a buszozás sem mind1,de majd csak elindul már a félév:) Igen-igen én is próbálom eltalálni a megfelelő kéket:)

      Törlés
  3. Tényleg kár, hogy ritkán sminkelsz így, nagyon csini. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aranyos vagy,köszönöm! De mostmár igyekszem nem elhanyagolni a kéket:)

      Törlés
  4. Nagyon jól áll! Mostanában egyre többször jut eszembe hogy színes vízvonalas sminket kéne csinálni, de aztán mindig valami natúrabbat csinálok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii,hát akkor elő a színes szemveckákkal,és hajrááá:)

      Törlés