2012. február 29., szerda

Charlotte Olíva teszt

Hahó!

Ma újabb teszttel jövök,de jönnek a sminkek is,csak az orrom helyrehozom (kirügyezett:()!

Ez a két termék a peeling és az arckrém!
A bőrradírt és a krémet is használhatjuk a teljes bőrfelülete,tehát nem kifejezetten arcradír és krém,hanem bőrradír és testápoló is lehet:)
Mindkét termék 125ml, és az illatuk tipikus győgynövényes,kissé szúrós illat,de nem elviselhetetlen:)

A radír nagy szemcséket ígér,amiben először kételkedtem,ugyanis belenyúlva így néz ki:

Olyan mintha egy sima arckrém lenne! Nem írja,hogy vizes vagy száraz bőrön kell használni,csak annyit,hogy alaposan masszírozzuk vele az arcunk majd bő vízzel öblítsük le. Ezért úgy döntöttem nem vizezem előtte az arcom,csak a száraz arcbőrömbe masszírozom.

Kissé meglepődtem mikor felkentem,nagyon jó krémes állaga volt,és megjelentek a szemcsék,amik igencsak erősnek bizonyultak:

Lemosás után,teljesen puha lett az arcom,nem pirosodott ki a szemcséktől:)
Ezek után bekentem a krémmel,ami kicsit zsíros,de nagyon jól beszívódik,ami jó hír,mert nagyon jól táplál,ám rossz hír,hogy éppen a tavasz közeleg (aminek nagyoon örülök),tehát ezt elteszem a következő őszi szezonra!

Tehát jól végezte a munkáját a radír és a krém is,szerintem a bőrömnek is jól esett ez a nagy ápolás,mivel jön a tavasz,és inkább mattítani fogom,mint zsíros krémekkel ápolni!

Ti,hogy készítitek fel a bőrötöket a tavaszra?

puszóóó

1 megjegyzés:

  1. Szuper a blogod, tetszik, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés