2012. február 10., péntek

Most keltem ki az ágyból:)

Sziasztok!

Marcsinál olvastam a 2012-es sminktrendről,melynek lényege a "most keltem ki az ágyból" stílus. Ennek nagyon örültem,hisz ebben a hidegben annyira nincs is kedvem sminkelni,ezért teljesen jó ez a stílus. Azt hiszem még nem lesz jobb idő ezt fogom tartani:)
Voltak is ilyen napjaim mostanában,sőt egyik nap csináltam egy előtte képet is,hogy azért látszódjon,hogy van különbség,még akkor is ha tényleg minimál a smink:)





Azért az még nem megy,hogy az ecseteket is letegyem ,de fogok csinálni olyat is,hogy tényleg stílusos legyek,és hogy kipróbáljam az ujjaimmal mennyire megy a sminkelés,mert kiskoromban készítettem olyat utoljára.

Ti szoktatok suliba/munkába ilyen minimál sminket készíteni? Vagy inkább erősebben sminkeltek?

pusziii:Ivcsi

6 megjegyzés:

  1. Szép lett (: Amúgy én is szeretem ezt a stílust mert gyors...de ha van időm alkotok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is,mert suli előtt nagyot alkotni nincs időm,meg én úgy vagyok vele,hogy suliba nem az a fontos,hogy fullos sminkem legyen:)

      Törlés
  2. Nem is tudom, inkább erősebben sminkelek :) Az vagyok igazán én :) pont tegnap számoltam össze, hogy az egyik előadáson 23 -an voltunk, és csak kettőnkön volt smink :D ilyenkor azért elgondolkozok xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :):) Lehet,hogy volt rajtuk ám:) Kellene róluk is egy előtte-utána kép:P Én imádom a sminkjeid,tényleg a sokszínű vagy te ;)

      Törlés
  3. Nem hinném, hogy követem. Nem tudom letenni a tusom. Vagy benne van a sminkemben, vagy akkor már inkább le se ülök a tükör elé, hanem bevágom az ajakápolót a táskába és már megyek is. Nem azt mondom, hogy nem tetszik, csak én tussal érzem magam magamnak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetes,mindenki maga dönti el:) Velem tusbajok vannak,szép vonalam már van,de cicásítani nem tudok még szépen:( Majd gyakorlok:)

      Törlés