2011. október 17., hétfő

Sunfleur-csúcsminőség közel hozzád

Csajszik!
Engedjétek meg,hogy bemutassak Nektek egy feltörekvő márkát a Sunfleurt!
A multkori Müller látogatásom során találtam rá erre a termékre,amikor őszre kerestem valami új arcpakolást! Akkor bukkantam rá erre:

Ez egy csokolásé krémpakolás szőlőmagolajjal minden bőrtípusra! Kakaót és shea vajat is tartalmaz a termék,és úgy gondoltam egy 75ml-es terméke 675.-ért teljesen megéri!
A pakolást megtisztított arcbőrre vastagon kell felkenni (pumpás kiszerelése nagyon praktukus meg egy pumpával pont annyi jön ki,hogy vastagon eloszlassam az arcomon) és 20perc után kell lemosni a felesleget!
Hát azt kell mondjam azóta is ez a kedvenc termékem,minden hétvégén használom,nagyon selymes és puha lesz az arcom a használata után!

Ezért szétnéztem a honlapon is! És ámultam és bámultam,hogy ennyi féle terméke van ennek a márkának! Elvileg Rossmann.ban és Douglasban is megtalálható a márka,bár én még csak a Müllerben találkoztam velük! Sajna,mivel közelebb hozzám inkább Rossmann,mint Müller van:(

Nézzetek szét a honlapon: http://www.sunfleur.hu/ mivel az arcápolás-testápolás-hajápolás mellett patikai termékeket is találhattok. Valamint testápolásnál különböző problémákat megoldó krémeket is találhattok!

Szerintem a márka nagyon jó minőségú termékeket,nagyon jó áron kínálja! Érdemes kipróbálni!

Ti találkoztatok már ezzel a márkával? Melyik terméküket
használjátok?

Mosolygós napot Nektek:)


2 megjegyzés:

  1. Nekem is megvan csak akkor még nem ilyen volt a csomagolása hanem így nézett ki http://3.bp.blogspot.com/-5GBN7BQxToU/TiRxu9-7BCI/AAAAAAAAABc/1lxS7T9EYew/s1600/DSC08106.JPG

    kb 1 hónapja vettem a Rossmannban 309Ft akciósan, gondolom azért akciózták le mert új csomagolást kapott! Pont azért vettem én is, mert jön a tél, hideg és jót tesz az arcbőrnek egy kis extra hidratálás! Én is nagyon szeretem az uborkás krémpakolást is ki akarom próbálni!

    VálaszTörlés
  2. Nekem is volt Sunfleur-os arcradírom, és imádtam <3 2 tubust is elhasználtam:D

    VálaszTörlés