2011. október 11., kedd

Nyertesek

Sziasztok Lányok!
Tegnap lezárult a nyereményjáték,ezért ma sorsoltam,és most megmutatom ki,mit nyert!


1.Csomag: Ajakápoló és She rúzs:  BUMBUKA




2.Csomag: Manhattan körömmatrica és Essence körömdíszítő: COCOO



3.csomag: fülbevaló és karkötő: Nina


4.csomag: ajakápoló,kézkrém,tea: ANITA



 Írtam e-mail.t a címetekre! Nina viszont,te nem írtál címet,tehát keress légyszi az ivcsiblog@citromail.hu címen!

Nagyooon gratulálok,és örülök,hogy játszottatok!

Lányok! Senki ne keseregjen,már a következő játékhoz csak egy nyeremény hiányzik,és fel is teszem!

Szép napot Nektek!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Már írtam is emailt!!! :)

    VálaszTörlés
  2. wááá majdnem nyertem :( amúgy gratula lányok :)

    VálaszTörlés
  3. wíííííííííííííííh*___________________*

    és utolsó pillanatban jelentkeztem és nemgondoltam volna:))))))

    VálaszTörlés
  4. bocsánat rossz fiókból írtam, én vok a CoCoo xd

    VálaszTörlés