2011. október 18., kedd

Szerelemcipő

Halihó!

Mivel a télre úgy döntöttem nem elég egy cipő,elkezdtem nézelődni! Szerettem volna egy lapos talpú cipőt,ami téli (mármint,hogy nem papír vastagságú), meleg,csini,kényelmes:) És így találtam meg a legújabb szerelemcipőm,mivel első látásra tudtam,hogy nem maradhat ott,mivel minden elképzelésemnek megfelel!



Ugye milyen jóóó? Mivel totál megfelel az elvárásoknak,lehet,hogy egy feketét is venni fogok,mivel még nincs az idei télre feketém!

Plusz egy vidám kép! ez a Halloween tök világít nálunk itthon:


Ti megvettétek volna?

Szép napot!

3 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik az új cipőd :$ meg lehet kérdezni, hogy hol és mennyi ?:D

    VálaszTörlés
  2. Igenigen,azt elfelejtettem lefotózni,egy kínaiba vettem és 3790.- volt,tehát tényleg totál megérte:)
    Fannalin-köszikee:)

    VálaszTörlés