2011. október 2., vasárnap

Mert még mindig süt a nap...

juhúúúúúúúúú

Halihó Lányocskák!

Mivel ez a meleg még mindig tart elkészítettem egy tengerparton lemenő nap ihlette sminket! A nyári változatát már láthattátok itt!
Most kicsit átvariálva is megmutatom nektek! Vagy akár a nappali sminket átalakíthatjátok egyszerűen!

Jöjjenek a képek:



Ezekkel készítettem:

Ti örültök,hogy még ilyen jó idő van?


Szép vasárnapot Nektek,és jó pihenést! (Már aki pihen,én nem,mert felszolgálok,de ha tehetitek pihizzetek helyettem is:))

2 megjegyzés:

  1. melyik színeket használtad a palettáról? (a kéket felismerem :D ) olyan szép <3

    VálaszTörlés
  2. ÓÓÓ elfelejtettem bejelölni:( A kék alatti zöldet használtam még,meg a kék melletti narancsos-sárgás kombót:) örülök,hogy tetszik:)

    VálaszTörlés