2011. október 10., hétfő

Hajazz

Hello Csajok!

Úgy gondoltam ma körülnézek hajak táján:)
Na szó ami szó,nem vagyok egy nagy hajkészítő:( amit nagyon sajnálok,de nem tudok tupírozni,vagy vagány fonatot készíteni,vagy göndöríteni.De annál jobban szeretem,ha valakinek van kedve bóklászni a hajamon,tehát imádom a szobatársam,hogy a fonataival elkápráztat ;) Kösziii Lillcsi:) <3

Kerestem nektek pár képet,hogy idén ősszel mi lesz a legnagyobb divat hajak terén,hát nézzük:) :






Hát én mindet imádom,de mivel a hajam hosszú én a középen elválasztottat díjazom a legjobban:)
És ha már fonat,akkor nézzétek meg ezt a videót,szerintem már ez is feldobja a sima parkettát:) :

Itt pedig egy fonatos kép unokahugomról és rólam, ezeket a fonatokat a szobatársam készítette:


Hajazásra fel:)

1 megjegyzés:

  1. nagyon sziveseeen megcsinálom a hajad bármikor ;) ...de ez a videó..nagyon tetszik,ezt legközelebb ki kell próbálnunk! :)

    VálaszTörlés