2011. október 9., vasárnap

Szemhéjalapozó házilag?

IGEEEN:)

Sziasztok Lányok!

Ma egy házipraktikával készültem! Ugyanis sminkünk egyik fontos része a szemhéj lealapozása! Ehhez nagyon sokféle terméket meg tudunk vásárolni a drogériákban. Van a Mac-nek, az Artdeco-nak,az Alverdének és mostmár az Essence-nek is.
De mit csináljunk,ha nekünk még nincs,vagy ha nem szeretnénk erre költeni!

Amire szükségünk van: egy hidratáló (szerintem az aktuális arckrémed a legjobb), egy folyékony alapozó, egy üvegcse, egy krémspatula vagy egy fogpiszkáló vagy egy fültiszító amiről leszeded a vattapamacskát!

És hogyan készítsd? Az üvegcsébe tegyél a hidratálóból (amennyit szeretnél), majd ehhez nyomd az alapozót.kevergesd össze,és teszteld a kézfejeden,hogy eléggé színezett lett-e! Addig tedd a hozzávalókat még az arcszínedhez legjobban passzoló színt kapsz!

Az enyém így néz ki:)

És ezeket használtam hozzá:









És hogy mire is jó egy ilyen sminkalap? Sokkal könnyebben fel tudod vinni egy jó alapra a színeket, sokkal intenzívebbek, sokkal jobban látszik ha pl. csillámos és sokkal tartósabb egy smink alappal,mint alap nélkül :)

Nektek drogériás van,vagy készítettetek már ilyet?
Szép napot:)


3 megjegyzés:

  1. Köszi a tippet! Éppen kifogyóban van az éjszakai arckrémem, úgyhogy a tégelyében én is készítek ilyet. :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy tetszett,és várom a tapasztalatokat,hogy hogyan sikerült:)

    VálaszTörlés
  3. Én ki próbáltam és jobb mint amit a drogériában vettem nekem bevált

    VálaszTörlés