2011. október 16., vasárnap

Az ősz színei

Sziasztok Lányok!

Először is szeretném megköszönni,hogy olvastok,és ne felejtsétek várom a véleményeiteket,hogy mit gondoltok egy-egy poszt során!

Valamint szeretnék egy kis örömet szerezni Nektek!
Szeretnétek Vichy termékeket tesztelni? Ugyanis sikerült,pár mintát beszereznem,arclemosókból,színezett hidratálóból,és szívesen elküldeném Nektek! Várom a véleményt,hogy milyen formában legyen eldöntve az az 5 ember akinek mintát küldök?!

Térjünk a lényegre! Teszteltem a multhéten 3 Avon terméket! Az ősz színeit válaszottam!
Jöjjenek a képek:




Tehát teszteltem az Avon por állagú szemhéjpúdrét,folyékony tusát,és folyékony szemhéjpúderét őszies színekben!

Nagyon megvagyok elégedve,nem gondoltam volna,hogy a folyékony tus és púder nem csomósodik össze (alappal feltéve) és nagyon tartós. Viszont a por állagú tus nekem inkább highlighterként fogom használni,mivel nincs annyira pigmentált,hogy a mozgó szemhéjjamra használjam! De összességében szeretem ezeket a termékeket!

Szeretnétek sminket ezekkel a termékekkel?
Ti használtok Avonos termékeket?

pusziiii

3 megjegyzés:

  1. az öt leggyorsabb kommentelő kapjon mintákat :)Folyékony szemhéjpúderre kíváncsi vagyok szerintem hamarosan be is szerzek egyet, kezdem egyre jobban megkedvelni az Avon termékeket! Szeretem az őszi színeket!

    VálaszTörlés
  2. hú a középső bronzos árnyalat nagyon tetszik,legyen smink vele :)

    VálaszTörlés
  3. Én szívesen tesztelném a Vichy termékek egyikét:)

    VálaszTörlés