2011. szeptember 17., szombat

Játéék:)


Sziasztoook Lánykák:)
Ne haragudjatok,neem tűntem el,csak intézgetni kellett a kolis dolgaim!

De visszatértem,méghozzá az első nyereményjátékommal!
Ugyanis látom,hogy olvasgattok,aminek nagyon örülök,de szeretném a véleményeteket is megismerni,az igényeiteket kielégíteni!

Ezért a játékom feltételei:) (Csak a blogon történik,mert a Facebook.os oldalam még várat magára,az én hibám:( )
1. Legyél a nyilvános követőm!
2. Írd meg kommentben,hogy milyen néven követsz,és hogy mi az e-mail címed
Plusz esély:
1. ha megírod kommentben,hogy milyen posztokat olvasnál szívesen,hogy milyen témák érdekelnének.
2. Ha bloggerina vagy,és van időd,tedd ki a játék linkjét egy posztba,és linkeld be ebbe a hozzászólásodba!

Röviden ezek lennének,jöjjön a lényeg!




Ezeket kategóriákba raktam,és így 3 nyertes lesz!


1.Ajkak: egy She meggy színű rúzs,és egy ajakbalzsam





2.Körmök: Egy Manhattan matrica készlet,és egy essence lila csillámpor


3.Kiegészítők: saját készítésű karkötő(őszi színekből) és egy pink köves fülbevaló


És ha mégis nagyon sokan jelentkeznétek kisorsolok még egy ajándék szettet:)
Kattints ide ha kíváncsi vagy a 4. szettre:)

Minden ajándékhoz,lesz plusz meglepetés is:)
A képekért ne haragudjatok,a fényviszonyok miatt lehetetlen volt jobbat csinálni!:(

A játék időtartama,OKTÓBER 9.-e éjfél:)

Remélem mindent leírtam,tehát játékra fel:)

Sok sikert mindenkinek:)

Szép napot!



14 megjegyzés:

  1. Szuper játék! :)

    Thündérke néven követlek
    e-mail címem: v.mesike@freemail.hu
    Szeretem a sminkes bejegyzéseid, szívesen olvasok zsákmányos posztokat is:)
    kitettem a játékot az oldalsávba, hogy mindig látható legyen :) http://thunderke19.blogspot.com/

    köszi a játékot ! :) puszi

    VálaszTörlés
  2. Szupi!!
    bumbuka néven követlek, email:bumbuka@citromail.hu

    +1: TESZTEK minden mennyiségben, és körmök!!
    köszi a játékot!! xoxo

    VálaszTörlés
  3. szia. :)
    anita néven követlek.
    fodanita1248@gmail.com :)
    nagyon tetszenek a haul-os bejegyzések, ezekből mééégmééég. :)
    Kösziii

    VálaszTörlés
  4. Szija

    hajnoca3 néven követlek
    E-mail : hajnoca3@freemail.hu
    A haulokat nagyon szeretem , meg tesztek is jöhetnek esetleg ruha

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    JuliaBella néven követem a blogod.
    E-mail: juliabellablogja@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia

    Új követő vagyok Fannalin.
    Minden jöhet ami csajos:)
    email: efanni@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Nóra néven követlek,e-mail:nora.piros@gmail.com
    Outfites posztokat szeretnék:)

    VálaszTörlés
  8. Szio!

    Kemiviki néven követlek.
    E-mail címem: kemiviki@citromail.hu
    Nagyon jók a haulos bejegyzéseid, körmösöket szeretnék és esetleg outfiteseket.
    A blogomba kitettem a játékod oldalsávba:
    http://wowoskiscsaj.blogspot.com/

    Köszike a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Szia
    Andí néven követlek
    E-mail cím: pottyosszekreny@freemail.hu
    Én az outfittes postokra és a haulosokra lennék kiváncsi:)
    A blogod címe ide lesz kihelyezeve mint oldalsáv:
    http://andibloggol.blogspot.com/

    P.s.:nagyon tedszet a táskás cikked!:)

    VálaszTörlés
  10. Szia!

    Zsanci néven követlek
    FB: Zsanci Papp (mostmár 4. lájkoló)
    e-mail: zsancipapp1986@windowslive.com
    Körmös postot, teszte és még több sminkes és haul postot szeretnék :)

    Köszi a játékot :))))

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    HystericalGirl néven követlek
    Facen Olajos Renáta néven lájkoltam :)
    E-mail o.renata92@hotmail.com

    Legyen több teszt és körmös bejegyzés.
    Bejegyzést írtam a játélról: http://egyhisztisbejegyzesei.blogspot.com/2011/10/nyeremenyjatek-ivcsinel.html


    Köszi :)

    VálaszTörlés
  12. Szia!

    Nina néven követem a blogodat
    Fb: Kovács Krisztina

    Körmös bejegyzéseket és arcápolással kapcsolatos bejegyzéseket szívesen olvasnék :)

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  13. Szia :)
    Blogon követlek Athina néven
    Körmös outfites bejegyzéseket látnék :)
    E-mail: atino@freemail.hu

    Köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  14. Követlek: CoCoo néven

    Körmös és outfites + haul-os bejegyzéseket szeretek olvasni:)

    e-mail:horakeni@citromail.hu

    VálaszTörlés