2011. szeptember 3., szombat

Arcápolás

Szép szombatot Lányok!

Ma úgy döntöttem az arcápolásról írnék nektek!
Először is az alapokról,tehát hogy,hogyan határozzuk meg milyen típusú a bőrünk,hogy milyen bőrt mivel hidratáljunk. És,hogy az ősszel mivel tegyük hidratálttá bőrünk!

A bőrtípus meghatározása:
Normál bőr: ezt a bőrtípust a legkönnyebb ápolni, de sajnos kevesen örülhetnek ilyen bőrnek (leggyakrabban gyerekkorban fordul elő): nem fénylik, de nem is húzódik, viszont érdemes az ápolását időben elkezdeni, mert idősebb korra szárazzá válhat.
Száraz bőr: fiatal korban mindenki irigyli a száraz bőrűeket, hiszen nekik ritkán vannak pattanás problémáik, a bőr vékony és finom pórusú. Hátránya viszont, hogy tulajdonosa korábban kezd ráncosodni.
Zsíros bőr: tinédzser korban rendszeres akne- és pattanás problémák jelentkeznek, a túlzott faggyúmirigy-termelés következtében a bőr gyakran tág pórusú és erősen fénylik. Idősebb korra ezek a problémák mérséklődnek, és a ráncosodás is sokkal később jelentkezik. Viszont a vízhiányosság gyakran ezt a bőrtípust sem kíméli.
Kevert/vegyes bőr: a zsíros és a száraz bőr keveréke, az úgynevezett „T-vonal” (homlok-orr-áll területe) inkább zsíros, az orcák inkább szárazak.
Érzékeny bőr: sokan a száraz bőrűek közül is ide sorolják magukat, de önmagában a szárazon húzódó bőr még nem érzékeny. Az érzékeny bőrűek általában a vörös hajú, nagyon fehér bőrű típushoz tartoznak. A valódi érzékeny bő ápolása igényli a legnagyobb körültekintést.

Első feladat ezek közül eldönteni,hogy Te melyik típusba tartozol! Ha mégsem sikerül,itt az essence kérdőíve,hátha ez jobban segít!

http://www.essence-myskin.eu/hu/teszteld-arcboroed.html

Ha kiválasztottuk eldönteni,hogy milyen termékcsaládot próbálunk ki,én annak vagyok a híve,hogy akkor egy márkából állítom össze,de természetesen össze is lehet válogatni!
Az én bőröm a kevert vagy vegyes (kinek,hogy tetszik) típusba tartozik! Ezért általában normál-vegyes bőrre való termékeket vásárolok! Az én kedvencem a Garnier! Itt a honlapjuk: http://www.garnier.hu/_hu/_hu/home.aspx
Ezek a termékek olyan 1300 körüli árban van,de mikor akciós 1000-1100 körül mozognak!

A rózsaszín termékcsalád a száraz bőrűeknek ajánlott, a zöld a normál, vegyes bőrűeknek!
Mindkét termékcsalád rendelkezik gél állagú arctisztítóval,amit vizes bőrbe kell masszírozni, arctisztító tonikkal, szemfestéklemosóval, sminkeltávolító tejjel, valamint éjszakai és nappali arckrémmel!



Saját tapasztalataim alapján,kiváló,az aromat mattosítja egész napra, a krém nagyon könnyen beszívódik, a sminkeltávolítóból pedig egy mogyorónyi eltávolítja az egész arcomról a sminket! De erről készítek majd tesztet is!

A másik márka ami nekem még nagyon szimpatikus a Nivea (és nem azért mert Rihanna lett a 100éves nívea arca )! Ezen termékek 1500Ft körül mozognak,és eddig még rosszat nem hallottam róla! A honlapjuk itt: http://www.nivea.hu/Termekek
Az oldalon megkeresheted a bőrtípusodnak ajánlott termékeket, vagy különboző igények közül válogathatsz és taláhatod meg a neked legmegfelelőbbet!

És még egy termékcsaládról írnék nektek, ez az essence my skin ami 2011 áprilisában került bele az állandó szortimentbe!
6-7-800Ft-os áron érhetőek el !
Ezekről a termékekről is eddig még csak jó véleményeket olvastam,és szerintem árban verhetetlenek!
Külön honlapjuk: http://www.essence-myskin.eu/hu/fooldal.html
Érdemes átnézegetni!
Arcápolás terén a legfontosabb,hogy olyan terméket használjunk ami bőrtípusunknak megfelelő!
Az ősz beköszöntével nehéz elérni ugyanazt a hatást,mint nyáron (nekem mindenképpen) hiszen nyáron arckrémet szinte egyáltalán nem használok,mivel megiszok 3-4litert egy nap,ám ezt ősszel már nehezebb tartani,de idén megfogadtam,hogy odafigyelek,mert sokkal jobb a közérzetem ha megfelelő mennyiségű folyadékot fogyasztottam el! Főként mentes ásványvizet,vagy ízesített vizeket fogyasztok!
Tehát figyeljetek oda az ősszel is,az arcunknak mindig szüksége van a törődésre,igyatok sokat és hidratálókkal. hetente-havonta pakolásokkal kényesztessétek arcbőrötök!
A végére pedig itt az új kedvencem Rihannától,mert szombat van ;)
http://www.youtube.com/watch?v=uNWPCRwNKng

Ti milyen márkákra esküsztök? Hogyan védekeztek az ősz ellen?
Mosolygós napot!
Ivcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése