2011. szeptember 26., hétfő

Müller haul

Sziasztok Lányok!

Még a suli kezdése előtt elszaladtunk Anyával Müllerezni,mert még nem volt arclemosóm,mert a Garnier zöldje elfogyott:( Ott álltam,legalább 20 percet és vaciláltam,mert valami újat szerettem volna kipróbálni,mikor rápillantottam erre:


Jó,igaz ami igaz,pattanásaim nincsennek :),de 365.-ért ti otthagytátok volna??
Tehát úgy voltam,hogy kipróbálom,semmit sem veszíthetek.
Kinyitottam,már az illatától elájultam,tök ilyen kellemes,édeskés illata van.:)

Ha használom írok róla bővebben,hátha nektek is beválna!

Plusz megláttam egy arcmaszkot:
Ez ilyen party előtti-utáni arcmaszk, 15percig kell majd fenthagyni,és utána lemosni! Tehát egyik buli előtt tuti kipróbálom,ez 125.- volt:)

Ezt a Mülleres Cadeavera márkát még nem próbáltam,de jobban megnéztem az üzletben és van 25év alatti termékcsalád, 25feletti és 50feletti! Tehát figyelnek arra,hogy minden korosztály számára megfelelő termékeket készítsenek!

várlak Titeket:)
Ti próbáltátok már ezt a termékcsaládot?

Ma se felejtsetek el mosolyogni: Ivcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése