2011. szeptember 11., vasárnap

Hasznos dolgok:)

Szép vasárnapot Lányok:)

A minap megint betévedtünk a Tescoba:) Ugyanis mindjárt költözök újra a koliba (yessyesssss:) ) ezért a pipere dolgaimat meg kellett venni:) És a nagy válogatás nézelődés közbe,nagyon jó dolgokra találtam:)


Szerettem volna,kendős szemfestéklemosót,találtam is,szerencsére nagyon jó áron,lehet ez valami Tesco.s márka,bár nem írja! A csomagban 20 kendő található,és 250-260Ft volt,tehát teljesen megérte,főleg,hogy már be is vetettem,de erről írok majd később:)

Aztán járkálgattunk a konyhai kiegészítők felé,ott két kicsi tárolót találtam,mindösszesen 55Ft-ért,tehát kettőt el is hoztam belőle:)

Szerintem,nagyon hasznosak lesznek,hiszen szempillaspirált,ceruzákat,szájfényeket,rúzsokat praktikusan tudok majd benne tárolni:) Lehet nem csak kettőt kellett volna venni:(

Minden esetre,ezt a vásárt hasznosnak tartottam:)

Ti próbáltátok már ezt a sminklemosót? Mik a tapasztalataitok?

Jó pihit mára: Ivcsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése